TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

FUNKCJONOWANIE WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW NOWE TRENDY W ZARZĄDZANIU I MARKETINGU Irena Bach-Dąbrowska

FUNKCJONOWANIE WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW NOWE TRENDY W ZARZĄDZANIU I MARKETINGU Irena Bach-Dąbrowska - CEDEWU
search

    FUNKCJONOWANIE WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW NOWE TRENDY W ZARZĄDZANIU I MARKETINGU Irena Bach-Dąbrowska

    Irena Bach-Dąbrowska

    CEDEWU

    9788375568844

    16.5 x 23.5

    150

    miękka

    Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych

    Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie? Czy informacja jest czwartym, a zarazem najważniejszym z podstawowych czynników produkcji gospodarki? W jaki sposób mechanizmy marketingowe pozwalają wykreować oraz utrzymać potrzeby i pragnienia konsumentów zapewniając tym samym przetrwanie przedsiębiorcom w warunkach agresywnej konkurencji rynkowej? Próba odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące problematyki funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw w otoczeniu nowoczesnych technologii, rozwoju innowacyjności oraz agresywnych mechanizmów marketingowych podjęta została w niniejszym zbiorze artykułów. Autorzy zebranych w tym tomie publikacji w zajmujący sposób omawiają aktualne determinanty współczesnego rynku, poszukując odpowiedzi na aktualne pytania dotyczące warunków konkurencyjności małych, średnich oraz dużych przedsiębiorców. Oddaję Państwu do rąk niniejszą publikację, wierząc, że poruszone w niej zagadnienia stanowić będą ciekawą lekturę i przyczynią się do poszerzenia wiedzy na temat bieżących wyzwań funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw na rynku polskim, jak i na rynku globalnym.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      FUNKCJONOWANIE WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW NOWE TRENDY W ZARZĄDZANIU I MARKETINGU Irena Bach-Dąbrowska - CEDEWU
      11,70 zł
      39,00 zł
      Taniej o: 27.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      FUNKCJONOWANIE WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW NOWE TRENDY W ZARZĄDZANIU I MARKETINGU Irena Bach-Dąbrowska

      Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych ...

      Napisz swoją opinię