TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

PERSWAZYJNY TELEMARKETING Bartłomiej Stolarczyk

PERSWAZYJNY TELEMARKETING Bartłomiej Stolarczyk - One Press
search

    PERSWAZYJNY TELEMARKETING Bartłomiej Stolarczyk

    Bartłomiej Stolarczyk

    One Press

    9788324629060

    14 x 21

    156

    miękka

    Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta?

    Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut?

    Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom?

    Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)?

    Jak wydzwonić swój sukces?

    Kiedy Aleksander Bell rejestrował w

    Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta?

    Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut?

    Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom?

    Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)?

    Jak wydzwonić swój sukces?

    Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem — nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety? Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus?

    Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta? Obsługujesz help desk albo infolinię? A może jesteś asystentką działu? Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie – wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami – zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.

    Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta… i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      PERSWAZYJNY TELEMARKETING Bartłomiej Stolarczyk - One Press
      11,10 zł
      37,00 zł
      Taniej o: 25.9 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      PERSWAZYJNY TELEMARKETING Bartłomiej Stolarczyk

      Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem — nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób...

      Napisz swoją opinię