
search
Udostępnij

W publikacji omówiono następujące zagadnienia: - reklama w mediach, w tym w telewizji, prasie, radiu, internecie, a także reklama prowadzona publicznie poza mediami, na bilboardach czy środkach komunikacji; - dystrybucja ulotek, gazetek i katalogów reklamowych, gadżetów reklamowych oraz upominków reprezentacyjnych; - udostępnianie punktom
W publikacji omówiono następujące zagadnienia: - reklama w mediach, w tym w telewizji, prasie, radiu, internecie, a także reklama prowadzona publicznie poza mediami, na bilboardach czy środkach komunikacji; - dystrybucja ulotek, gazetek i katalogów reklamowych, gadżetów reklamowych oraz upominków reprezentacyjnych; - udostępnianie punktom sprzedaży materiałów wspierających ekspozycję i dystrybucję towarów; - organizacja sprzedaży premiowej, konkursów i loterii promocyjnych, a także prowadzenie akcji promocyjnych o innym charakterze; - przekazywanie płatności za usługi świadczone przez odbiorców towarów oraz bonusów i premii „za obrót”; - uczestnictwo w targach i wystawach; - organizacja konferencji prasowych; - szkolenia produktowe dla pracowników kontrahentów; - imprezy integracyjno-rozrywkowe, bankiety; - sponsoring; - darowizny.

POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00