TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W KANCELARII PRAWNICZEJ

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W KANCELARII PRAWNICZEJ - Wolters Kluwer
search

    ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W KANCELARII PRAWNICZEJ

    Andrzej Kłosowski

    Wolters Kluwer

    9788381075176

    16.8 x 23.9

    364

    miękka

    W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę

    W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi:- na czym polega specyfika usług prawniczych,- co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,- zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W KANCELARII PRAWNICZEJ - Wolters Kluwer
      38,70 zł
      129,00 zł
      Taniej o: 90.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W KANCELARII PRAWNICZEJ

      W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże ...

      Napisz swoją opinię