TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

STRATEGIE I MODELOWANIE ROZWOJU PRODUKTÓW INNOWACYJNYCH Stanisław Łobejko

STRATEGIE I MODELOWANIE ROZWOJU PRODUKTÓW INNOWACYJNYCH Stanisław Łobejko - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
search

    STRATEGIE I MODELOWANIE ROZWOJU PRODUKTÓW INNOWACYJNYCH Stanisław Łobejko

    Stanisław Łobejko

    Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

    9788320823394

    16.5 x 24

    242

    miękka

    Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, przedsiębiorstwa powinny oprzeć rozwój na nowych technologiach oraz wprowadzać na rynek innowacyjne

    Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, przedsiębiorstwa powinny oprzeć rozwój na nowych technologiach oraz wprowadzać na rynek innowacyjne produkty. W książce zaprezentowano najnowszą wiedzę w zakresie strategii i modelowania produktów innowacyjnych. Podkreślono wielowymiarowy charakter innowacji oraz omówiono najważniejsze strategie oraz modele rozwoju innowacji. Zaprezentowano również metody projektowania i modelowania produktów innowacyjnych. Książka jest doskonałym źródłem informacji dla menedżerów, którzy chcą podejmować działania ukierunkowane na wprowadzanie produktów innowacyjnych na rynek. Może być także przydatna jako podręcznik dla studentów wszystkich uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      STRATEGIE I MODELOWANIE ROZWOJU PRODUKTÓW INNOWACYJNYCH Stanisław Łobejko - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
      19,47 zł
      64,90 zł
      Taniej o: 45.43 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      STRATEGIE I MODELOWANIE ROZWOJU PRODUKTÓW INNOWACYJNYCH Stanisław Łobejko

      Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, przedsiębiorstwa powinny oprzeć rozwój na nowych technologiach oraz wprowadzać na rynek innowacyjne ...

      Napisz swoją opinię