WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MARKET INTELLIGENCE JAKO PROGRAM WSPARCIA PROCESÓW DECYZYJNYCH WE WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE Bogdan Gregor

MARKET INTELLIGENCE JAKO PROGRAM WSPARCIA PROCESÓW DECYZYJNYCH WE WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE Bogdan Gregor - Wydawnic...
search

MARKET INTELLIGENCE JAKO PROGRAM WSPARCIA PROCESÓW DECYZYJNYCH WE WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE Bogdan Gregor

Bogdan Gregor

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

9788381424653

24 x 17

152

miękka

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach. Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach. Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

czytaj więcej
Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
15,71 zł
44,90 zł
Taniej o: 29.18 zł (-65%)

Mamy na stanie 10 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

Wysyłamy w 24h + czas dostawy

14 dni na zwrot produktu

Koszty dostaw już od 8.90 zł

Darmowa dostawa już od 100 zł

Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

Recenzje

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

MARKET INTELLIGENCE JAKO PROGRAM WSPARCIA PROCESÓW DECYZYJNYCH WE WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE Bogdan Gregor

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę.

Napisz swoją opinię