
search
Udostępnij

Bożena Kołosowska, Ewa Chojnacka
9788326431586
16.5 x 23.5
188
Miękka
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. Efektem procesu formułowania strategii finansowej jest średnio- i długookresowy plan
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. Efektem procesu formułowania strategii finansowej jest średnio- i długookresowy plan finansowy przedsiębiorstwa. Planowanie strategii finansowania umożliwia określenie potrzeb kapitałowych, źródeł pokrycia tych potrzeb i struktury kapitałowej w powiązaniu ze strukturą majątkową przedsiębiorstwa. Książka składa się z części teoretycznej, w której zaprezentowano wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstw związaną z formułowaniem strategii finansowania działalności, oraz praktycznej, zawierającej studia przypadków. Omówiono między innymi: - podstawowe elementy strategii finansowania: cele, zasady, metody i determinanty, - główne kryteria, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu rodzaju strategii finansowania działalności, - charakterystyczne cechy najważniejszych rodzajów strategii finansowania: agresywnej, umiarkowanej i konserwatywnej, - trudności związane z planowaniem strategii finansowania działalności przedsiębiorstw, - sposób tworzenia strategii finansowania działalności na podstawie modeli wzrostu, - metody sporządzania sprawozdań finansowych pro forma.

Niedostępny
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00