TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

DRUCKER O MARKETINGU William Cohen

DRUCKER O MARKETINGU William Cohen - Słowa i Myśli
search

    DRUCKER O MARKETINGU William Cohen

    William Cohen

    Słowa i Myśli

    9788363566241

    17.4 x 24

    262

    miękka

    Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!

    Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z „życia korporacji”.

    Aby

    Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!

    Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z „życia korporacji”.

    Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło.
    Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      DRUCKER O MARKETINGU William Cohen - Słowa i Myśli
      20,70 zł
      69,00 zł
      Taniej o: 48.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      DRUCKER O MARKETINGU William Cohen

      Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!
      Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z „życia korporacji”.

      Napisz swoją opinię