Święta pełne okazji! 🎄

OBSŁUGA KLIENTA. JAKOŚĆ USŁUG. PODRĘCZNIK. LICEUM O PROFILU USŁUGOWO-GOSPODARCZYM. JACEK CHWAŁEK

OBSŁUGA KLIENTA. JAKOŚĆ USŁUG. PODRĘCZNIK. LICEUM O PROFILU USŁUGOWO-GOSPODARCZYM. Jacek Chwałek - WSiP
search

    OBSŁUGA KLIENTA. JAKOŚĆ USŁUG. PODRĘCZNIK. LICEUM O PROFILU USŁUGOWO-GOSPODARCZYM. JACEK CHWAŁEK

    Jacek Chwałek

    WSiP

    9788302084171

    23.5 x 16.5

    208

    miękka

    🎁 „Mikołaj poleca – świąteczne produkty!” zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 5.99 zł

    Darmowa dostawa już od 59.99 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego – profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu.

    Treści nauczania są zawarte w kilku częściach:
    • Komunikacja w obsłudze klienta
    • Cechy

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego – profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu.

    Treści nauczania są zawarte w kilku częściach:
    • Komunikacja w obsłudze klienta
    • Cechy sprzedawcy
    • Potrzeby klienta
    • Obsługa klienta
    • Prawa klienta
    i podzielonych na rozdziały.
    Poszczególne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu:
    moduł wprowadzający – „Czego nauczymy się z tego rozdziału”,
    moduł merytoryczny – teoria oraz „Przykłady i przypadki”,
    moduł podsumowujący – „Do zapamiętania”,
    moduł ćwiczeniowy – „Trochę praktyki”.
    Podręcznik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks.

    Uczniowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów:
    – prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej,
    – techniki i formy obsługi klienta stosowane wpraktyce,
    – zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe),
    – prawa klientów – konsumentów (reklamacje klientów),
    – działalność organizacji konsumenckich,
    – benchmarking – technika poprawy jakości usług,
    – analiza procesu świadczonych usług.


    czytaj więcej
    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!
    -70%
      OBSŁUGA KLIENTA. JAKOŚĆ USŁUG. PODRĘCZNIK. LICEUM O PROFILU USŁUGOWO-GOSPODARCZYM. Jacek Chwałek - WSiP
      9 06 
      30,20 zł
      Taniej o: 21.14 zł

      Niedostępny

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 5.99 zł

      Darmowa dostawa już od 59.99 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      OBSŁUGA KLIENTA. JAKOŚĆ USŁUG. PODRĘCZNIK. LICEUM O PROFILU USŁUGOWO-GOSPODARCZYM. JACEK CHWAŁEK

      Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego – profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu.

      Treści nauczania są zawarte w kilku częściach:
      • ...

      Napisz swoją opinię