
search
Udostępnij

Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie „technik hotelarstwa”. Przedstawia w praktyczny sposób podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką. Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów: – rozdział I zawiera
Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie „technik hotelarstwa”. Przedstawia w praktyczny sposób podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką. Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów: – rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu i rynku usług hotelarskich; – rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt / usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel); – rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu; – rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich; – rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy; – rozdział VI wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej. Treści oparto na podstawie programowej i standardach wymagań egzaminacyjnych dla zawodu „technik hotelarstwa”.

POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00