search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Głównym celem podręcznika jest udzielenie czytelnikowi pomocy w wyrażaniu i analizowaniu codziennych doświadczeń. Może służyć wszystkim pragnącym zdystansować się od moralnego zamętu, który charakteryzuje współczesny świat. Stanowi także pomoc dla nauczycieli i rodziców – wszelkich wychowawców, którzy potrzebują ugruntować swoje
Głównym celem podręcznika jest udzielenie czytelnikowi pomocy w wyrażaniu i analizowaniu codziennych doświadczeń. Może służyć wszystkim pragnącym zdystansować się od moralnego zamętu, który charakteryzuje współczesny świat. Stanowi także pomoc dla nauczycieli i rodziców – wszelkich wychowawców, którzy potrzebują ugruntować swoje myślenie o dobru i złu. Struktura podręcznika próbuje odzwierciedlić rozwój myślenia moralnego od głównych, moralnych doświadczeń osobistych, poprzez powstającą refleksję, analizę i systematyzację, aż do czerpania z filozoficznego dziedzictwa ludzkości. Zagadnienia tematyczne: – analiza doświadczenia zła jako stymulatora myślenia moralnego, – wartości i postawy człowieka wobec nich, – problem odpowiedzialności, – język w komunikacji z innymi, – próba uzasadnienia funkcjonujących norm i wartości moralnych, – omówienie spuścizny filozoficznej dotyczącej etycznego wymiaru życia człowieka, – rozważania na temat wybranych problemów etycznych współczesnego świata (rozwój dyskursywnego myślenia).
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.