search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Założenia kształtu systemu egzaminów końcowych dostosowanych zakresowo do nowej podstawy programowej. Wprowadzenie ( z możliwością wcześniejszego wprowadzenia niektórych elementów): -rok 2012 egzamin gimnazjalny -rok 2015-matura i sprawdzian po szkole podstawowej Matematyka Egzamin składa się z zadań zamkniętych oraz 2-3 zadań wymagających
Założenia kształtu systemu egzaminów końcowych dostosowanych zakresowo do nowej podstawy programowej. Wprowadzenie ( z możliwością wcześniejszego wprowadzenia niektórych elementów): -rok 2012 egzamin gimnazjalny -rok 2015-matura i sprawdzian po szkole podstawowej Matematyka Egzamin składa się z zadań zamkniętych oraz 2-3 zadań wymagających przedstawienia toku rozumowania, ocenianych holistycznie według upublicznionych ogólnych kryteriów. Stosowany sposób przyznawania punktów za poszczególne zadania zamknięte oraz opis sposobu oceniania toku rozumowania uczniów jest stały i jawny. W szkołach kończących się maturą, po egzaminie podstawowym można przystąpić do drugiej części egzaminu- na poziomie rozszerzonym. Zgodnie z powyższymi założeniami w podręcznikach z serii "Matematyka w otaczającym nas świecie" oraz w zbiorach zadań do podręczników, po każdym rozdziale zamieściliśmy zestawy zadań zamkniętych. Podręczniki do ZSZ, LO i T oraz zbiory zadań napisane są tematami lekcji, co powinno ułatwić nauczycielowi dobór zadań potrzebnych do wykształcenia poszczególnych umiejętności zawartych w nowej podstawie programowej z matematyki.
Mamy na stanie 2 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.