Święta pełne okazji! 🎄

KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI I TECHNIKA PRACY W RECEPCJI. ĆWICZENIA DO ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH SYLWIA OPARKA, TERESA NOWICKA

KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI I TECHNIKA PRACY W RECEPCJI. ĆWICZENIA DO ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH Sylwia Oparka, Teres...
search

    KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI I TECHNIKA PRACY W RECEPCJI. ĆWICZENIA DO ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH SYLWIA OPARKA, TERESA NOWICKA

    Sylwia Oparka, Teresa Nowicka

    Wydawnictwo Maria

    9788362337446

    20.5 x 29.5

    180

    miękka

    🎁 „Mikołaj poleca – świąteczne produkty!” zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 5.99 zł

    Darmowa dostawa już od 59.99 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    I. KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI

    . Stosowanie zasad etyki ubioru i kultury zachowania

    1 Stosowanie technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej

    . Określanie typów osobowości hotelowych

    - Stosowanie zwrotów i form grzecznościowych, witanie i żegnanie gości

    : Przyjmowanie, prowadzenie rozmowy telefonicznej

    . Udzielanie informacji o usługach

    I. KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI

    . Stosowanie zasad etyki ubioru i kultury zachowania

    1 Stosowanie technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej

    . Określanie typów osobowości hotelowych

    - Stosowanie zwrotów i form grzecznościowych, witanie i żegnanie gości

    : Przyjmowanie, prowadzenie rozmowy telefonicznej

    . Udzielanie informacji o usługach hotelowych, informacji turystycznej, kulturalnej,

    sportowej, użytkowej

    ". Stosowanie sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych

    II. TECHNIKI PRACY W RECEPCJI

    Obsługa urządzeń biurowych

    _. Stosowanie zasad kodeksu etyki hotelarza

    Przyjmowanie potwierdzanie i anulowanie rezerwacji

    -. Stosowanie standardów obsługi gości w recepcji

    " Stosowanie procedur obsługi gości typu VIP i gości niepełnosprawnych

    5. Meldowanie gości indywidualnych i zorganizowanych grup gości

    ~. Przyjmowanie i przechowywanie depozytów

    Przyjmowanie i załatwianie reklamacji zgłaszanych przez gości

    9. Rozliczenie kosztów pobytu i wymeldowanie gości

    czytaj więcej
    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!
    -50%
      KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI I TECHNIKA PRACY W RECEPCJI. ĆWICZENIA DO ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH Sylwia Oparka, Teres...
      22 45 
      44,90 zł
      Taniej o: 22.45 zł

      Niedostępny

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 5.99 zł

      Darmowa dostawa już od 59.99 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI I TECHNIKA PRACY W RECEPCJI. ĆWICZENIA DO ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH SYLWIA OPARKA, TERESA NOWICKA

      Napisz swoją opinię