WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI I TECHNIKA PRACY W RECEPCJI. ĆWICZENIA DO ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH Sylwia Oparka, Teresa Nowicka

KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI I TECHNIKA PRACY W RECEPCJI. ĆWICZENIA DO ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH Sylwia Oparka, Teres...
search

    KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI I TECHNIKA PRACY W RECEPCJI. ĆWICZENIA DO ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH Sylwia Oparka, Teresa Nowicka

    Sylwia Oparka, Teresa Nowicka

    Wydawnictwo Maria

    9788362337446

    20.5 x 29.5

    180

    miękka

    I. KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI

    . Stosowanie zasad etyki ubioru i kultury zachowania

    1 Stosowanie technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej

    . Określanie typów osobowości hotelowych

    - Stosowanie zwrotów i form grzecznościowych, witanie i żegnanie gości

    : Przyjmowanie, prowadzenie rozmowy telefonicznej

    . Udzielanie informacji o usługach

    I. KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI

    . Stosowanie zasad etyki ubioru i kultury zachowania

    1 Stosowanie technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej

    . Określanie typów osobowości hotelowych

    - Stosowanie zwrotów i form grzecznościowych, witanie i żegnanie gości

    : Przyjmowanie, prowadzenie rozmowy telefonicznej

    . Udzielanie informacji o usługach hotelowych, informacji turystycznej, kulturalnej,

    sportowej, użytkowej

    ". Stosowanie sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych

    II. TECHNIKI PRACY W RECEPCJI

    Obsługa urządzeń biurowych

    _. Stosowanie zasad kodeksu etyki hotelarza

    Przyjmowanie potwierdzanie i anulowanie rezerwacji

    -. Stosowanie standardów obsługi gości w recepcji

    " Stosowanie procedur obsługi gości typu VIP i gości niepełnosprawnych

    5. Meldowanie gości indywidualnych i zorganizowanych grup gości

    ~. Przyjmowanie i przechowywanie depozytów

    Przyjmowanie i załatwianie reklamacji zgłaszanych przez gości

    9. Rozliczenie kosztów pobytu i wymeldowanie gości

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI I TECHNIKA PRACY W RECEPCJI. ĆWICZENIA DO ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH Sylwia Oparka, Teres...
      22,45 zł
      44,90 zł
      Taniej o: 22.45 zł (-50%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KOMUNIKOWANIE SIĘ Z GOŚĆMI HOTELOWYMI I TECHNIKA PRACY W RECEPCJI. ĆWICZENIA DO ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH Sylwia Oparka, Teresa Nowicka

      Napisz swoją opinię