WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

UWARUNKOWANIA WSPÓŁPRACY OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE Z SERWISAMI ZAKUPÓW GRUPOWYCH Michał Rudnicki

UWARUNKOWANIA WSPÓŁPRACY OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE Z SERWISAMI ZAKUPÓW GRUPOWYCH Michał Rudnicki - Difin
search

    UWARUNKOWANIA WSPÓŁPRACY OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE Z SERWISAMI ZAKUPÓW GRUPOWYCH Michał Rudnicki

    Michał Rudnicki

    Difin

    9788380855090

    23 x 16

    370

    miękka


    Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz

    Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz nauczycieli uczących w technikach o profilu turystycznym. Będzie również wartościowym źródłem wiedzy dla pracowników branży turystycznej, w tym zwłaszcza menedżerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż usług hotelarskich w swoim obiekcie.
    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      UWARUNKOWANIA WSPÓŁPRACY OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE Z SERWISAMI ZAKUPÓW GRUPOWYCH Michał Rudnicki - Difin
      37,50 zł
      75,00 zł
      Taniej o: 37.5 zł (-50%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      UWARUNKOWANIA WSPÓŁPRACY OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE Z SERWISAMI ZAKUPÓW GRUPOWYCH Michał Rudnicki


      Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz nauczycieli uczących ...

      Napisz swoją opinię