TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

UWARUNKOWANIA WSPÓŁPRACY OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE Z SERWISAMI ZAKUPÓW GRUPOWYCH Michał Rudnicki

UWARUNKOWANIA WSPÓŁPRACY OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE Z SERWISAMI ZAKUPÓW GRUPOWYCH Michał Rudnicki - Difin
search

    UWARUNKOWANIA WSPÓŁPRACY OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE Z SERWISAMI ZAKUPÓW GRUPOWYCH Michał Rudnicki

    Michał Rudnicki

    Difin

    9788380855090

    23 x 16

    370

    miękka


    Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz

    Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz nauczycieli uczących w technikach o profilu turystycznym. Będzie również wartościowym źródłem wiedzy dla pracowników branży turystycznej, w tym zwłaszcza menedżerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż usług hotelarskich w swoim obiekcie.
    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      UWARUNKOWANIA WSPÓŁPRACY OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE Z SERWISAMI ZAKUPÓW GRUPOWYCH Michał Rudnicki - Difin
      37,50 zł
      75,00 zł
      Taniej o: 37.5 zł (-50%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      UWARUNKOWANIA WSPÓŁPRACY OBIEKTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI HOTELARSKIE Z SERWISAMI ZAKUPÓW GRUPOWYCH Michał Rudnicki


      Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz nauczycieli uczących ...

      Napisz swoją opinię