WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

PRZYGOTOWANIE OFERTY PRODUKTÓW I USŁUG REKLAMOWYCH. PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY KWALIFIKACJA A.26.1

PRZYGOTOWANIE OFERTY PRODUKTÓW I USŁUG REKLAMOWYCH. PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY KWALIFIKACJA A....
search

    PRZYGOTOWANIE OFERTY PRODUKTÓW I USŁUG REKLAMOWYCH. PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY KWALIFIKACJA A.26.1

    Alina Kargiel

    WSiP

    9788302157134

    24 x 17

    232

    miękka

    W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat możliwości korzystania z różnych źródeł informacji o produktach i usługach reklamowych, rozpoznania rynku produktów i usług reklamowych na podstawie analizy ekonomicznej i marketingowej. Podkreślono znaczenie stosowania narzędzi marketingu i opracowania oferty handlowej zgodnie z oczekiwaniami i

    W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat możliwości korzystania z różnych źródeł informacji o produktach i usługach reklamowych, rozpoznania rynku produktów i usług reklamowych na podstawie analizy ekonomicznej i marketingowej. Podkreślono znaczenie stosowania narzędzi marketingu i opracowania oferty handlowej zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami klientów. Przedstawiono także metody kalkulacji cen, opracowania cenników produktów i usług reklamowych, przygotowania prezentacji produktów i usług reklamowych z wykorzystaniem oprogramowania komputerowego.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      PRZYGOTOWANIE OFERTY PRODUKTÓW I USŁUG REKLAMOWYCH. PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY KWALIFIKACJA A....
      21,52 zł
      43,04 zł
      Taniej o: 21.52 zł (-50%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      PRZYGOTOWANIE OFERTY PRODUKTÓW I USŁUG REKLAMOWYCH. PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY KWALIFIKACJA A.26.1

      W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat możliwości korzystania z różnych źródeł informacji o produktach i usługach reklamowych, rozpoznania rynku produktów i usług reklamowych na podstawie analizy ekonomicznej i marketingowej. Podkreślono znaczenie stosowania narzędzi marketingu i opracowania oferty handlowej zgodnie z oczekiwaniami i ...

      Napisz swoją opinię