
search
Udostępnij
Krzysztof Górski, Wincenty Lotko
Wydawnictwo Naukowo - Techniczne
9788320437119
17 x 24.5
248
twarda
W monografii przedstawiono syntetyczne ujęcie zagadnień dotyczących silników wysokoprężnych zasilanych mieszaninami oleju napędowego z eterem etylo-tert-butylowym w ustalonych warunkach pracy.
Obszernie omówiono właściwości paliw z dodatkiem tlenu do silników wysokoprężnych. Scharakteryzowano metodykę badań. Podano podstawy tworzenia
W monografii przedstawiono syntetyczne ujęcie zagadnień dotyczących silników wysokoprężnych zasilanych mieszaninami oleju napędowego z eterem etylo-tert-butylowym w ustalonych warunkach pracy.
Obszernie omówiono właściwości paliw z dodatkiem tlenu do silników wysokoprężnych. Scharakteryzowano metodykę badań. Podano podstawy tworzenia mieszanki palnej, procesu wtrysku i spalania paliwa oraz wskaźniki efektywności pracy silnika. Zaprezentowano także zagadnienia z zakresu emisji limitowanych składników spalin. Oceniono wpływ eteru etylo-tert-butylowego w mieszaninie z olejem napędowym na proces tarcia i korozji oraz zwrócono uwagę na zagadnienia stuku silnika i jego hałasu. Analizie statystycznej poddano zjawiska niepowtarzalności parametrów maksymalnych ciśnień wtrysku i spalania.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Powiadom mnie o zmianie ceny.
W monografii przedstawiono syntetyczne ujęcie zagadnień dotyczących silników wysokoprężnych zasilanych mieszaninami oleju napędowego z eterem etylo-tert-butylowym w ustalonych warunkach pracy.
Obszernie omówiono właściwości paliw z dodatkiem tlenu do silników wysokoprężnych. Scharakteryzowano metodykę badań.