TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

PROSTO Z ULICY Łukasz Biskupski

PROSTO Z ULICY Łukasz Biskupski - Bęc Zmiana
search

    PROSTO Z ULICY Łukasz Biskupski

    Łukasz Biskupski

    Bęc Zmiana

    9788362418817

    14.7 x 20.3

    224

    miękka

    Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje sie? ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartos´ci artystycznej i rynkowej kształtowane sa? w znacznym stopniu w mediach społecznos´ciowych. Rozwo´j internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania tres´ci medialnych zmonopolizowanej wczes´niej przez duz˙e podmioty. Nowe

    Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje sie? ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartos´ci artystycznej i rynkowej kształtowane sa? w znacznym stopniu w mediach społecznos´ciowych. Rozwo´j internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania tres´ci medialnych zmonopolizowanej wczes´niej przez duz˙e podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania tres´ci kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznos´ciowe, w pewnym sensie umoz˙liwiały ominie?cie tradycyjnych depozytariuszy wartos´ci kulturowej, w ich obre?bie tworzyły sie? hierarchie wartos´ci, nowe sieci powia?zan´ i nowe kategorie pos´redniko´w, sprawiły, z˙e szybciej podejmuje sie? działalnos´c´ profesjonalna?

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      PROSTO Z ULICY Łukasz Biskupski - Bęc Zmiana
      10,50 zł
      34,99 zł
      Taniej o: 24.49 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      PROSTO Z ULICY Łukasz Biskupski

      Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje sie? ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartos´ci artystycznej i rynkowej kształtowane sa? w znacznym stopniu w mediach społecznos´ciowych. Rozwo´j internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania tres´ci medialnych zmonopolizowanej wczes´niej przez duz˙e podmioty. ...

      Napisz swoją opinię