WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

KAK DIEŁA? 2 CZĘŚĆ 1-2

KAK DIEŁA? 2 CZĘŚĆ 1-2 -
search

    KAK DIEŁA? 2 CZĘŚĆ 1-2

    Halina, Granatowska

    2001301001176

    14.0x11.1

    0

    Druga część kursu Kak dieła? przeznaczona jest dla uczniów średnio zaawansowanych, którzy opanowali podstawy języka. Oparta została - jak poprzednia - na założeniach metodycznych wypływających bezpośrednio z zasad glottodydaktyki (zasady komunikatywności, uwzględniania języka ojczystego oraz kultury kraju, którego język jest przedmiotem

    Druga część kursu Kak dieła? przeznaczona jest dla uczniów średnio zaawansowanych, którzy opanowali podstawy języka. Oparta została - jak poprzednia - na założeniach metodycznych wypływających bezpośrednio z zasad glottodydaktyki (zasady komunikatywności, uwzględniania języka ojczystego oraz kultury kraju, którego język jest przedmiotem nauczania). Kak dieła? 2 w znacznie szerszym zakresie zapoznaje uczących się z kulturą rosyjską, życiem współczesnych Rosjan i ich problemami. Struktura jednostki metodycznej (lekcji) jest zbliżona do układu sprawdzonego w części 1. Nowym elementem są fragmenty zatytułowane Eto interesno!, które zawierają ciekawostki, osobliwości i zabawne zdarzenia. Każdy krok zamykają autentyczne teksty rosyjskie przeznaczone do wykorzystania w szkole, a każdą lekcję - teksty do samodzielnego czytania. 3 kasety do nauczania języka rosyjskiego dla średnio zaawansowanych


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      KAK DIEŁA? 2 CZĘŚĆ 1-2 -
      5,77 zł
      16,49 zł
      Taniej o: 10.72 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KAK DIEŁA? 2 CZĘŚĆ 1-2

      Druga część kursu Kak dieła? przeznaczona jest dla uczniów średnio zaawansowanych, którzy opanowali podstawy języka. Oparta została - jak poprzednia - na założeniach metodycznych wypływających bezpośrednio z zasad glottodydaktyki (zasady komunikatywności, uwzględniania języka ojczystego oraz kultury kraju, którego język jest przedmiotem ...

      Napisz swoją opinię