WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

NIEMIECKI W MARKETINGU MARKETINGDEUTSCH B1-B2 Anna Jędrzejczyk

NIEMIECKI W MARKETINGU MARKETINGDEUTSCH B1-B2 Anna Jędrzejczyk - Poltext
search

    NIEMIECKI W MARKETINGU MARKETINGDEUTSCH B1-B2 Anna Jędrzejczyk

    Anna Jędrzejczyk

    Poltext

    9788375617955

    21 x 14.5

    224

    miękka

    Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?

    Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech?

     Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem – znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu.

    Ponadto narzędzia, które można stosować przy

    Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?

    Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech?

     Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem – znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu.

    Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu oraz kontroli marketingowej. Informacje dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego.

    Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące informacje z dziedziny marketingu po niemiecku oraz tłumaczenia na język polski najważniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych.

    Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami oraz przykładami zewnętrznych reklam internetowych, które autorka sfotografowała podczas swoich wyjazdów i pobytu w Niemczech.

    Każdy rozdział zawiera wprowadzenie leksykalne w języku polskim oraz w języku niemieckim.

    W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3 z nagraniami wybranych tekstów z książki.

    ***

    Anna Jędrzejczyk – autorka książki „Znasz angielski? Poznaj niemiecki! Kompendium językowo-kulturowe” (Poltext 2016), doktorantka językoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, lektor języka niemieckiego w szkołach językowych, magister ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendystka na uczelni Grand Valley State University w USA, 3 lata mieszkała w Niemczech, pracuje w branży marketingowej, prowadzi blog „Angielski i niemiecki oczami Polki”.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      NIEMIECKI W MARKETINGU MARKETINGDEUTSCH B1-B2 Anna Jędrzejczyk - Poltext
      10,47 zł
      34,90 zł
      Taniej o: 24.43 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      NIEMIECKI W MARKETINGU MARKETINGDEUTSCH B1-B2 Anna Jędrzejczyk

      Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?

      Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech?

       Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem – znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu.

      Napisz swoją opinię