
search
Udostępnij
Christian Lavenne, Evelyne Berard, Gilles Breton, Yves Canier, Christine Tagliante
9782278053230
28 x 19.5
128
Francuski
miękka
Podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, rozpoczynających naukę języka francuskiego. Każda z trzech części kursu przeznaczona jest na ok. 60 godzin lekcyjnych. W kursie położono szczególny nacisk na umiejętność komunikowania w języku francuskim. \Spiralne\ uporządkowanie materiału nauczania umożliwia uczniom
Podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, rozpoczynających naukę języka francuskiego. Każda z trzech części kursu przeznaczona jest na ok. 60 godzin lekcyjnych. W kursie położono szczególny nacisk na umiejętność komunikowania w języku francuskim. \Spiralne\ uporządkowanie materiału nauczania umożliwia uczniom systematyczne utrwalanie i poszerzanie nabytych wiadomości i umiejętności. Ćwiczenia sprawdzające na końcu każdej z trzech dużych części podręcznika. Język autentyczny, żywy i zabawny. Ćwiczenia bazujące na ilustracjach, zdjęciach i zestawieniach tabelarycznych. PL Adaptacja podręcznika (cz. I) oraz zeszytu ćwiczeń (cz. I i II) do potrzeb polskiego ucznia: ćwiczenia nawiązujące do zagadnień społeczno-kulturowych Polski. Program nauczania języka francuskiego jako drugiego języka obcego nowożytnego - od poziomu zerowego dla szkół ponadgimnazjalnych. Opracowany na podstawie metody nauczania STUDIO 60.
Mamy na stanie 2 szt., wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Aleksandra Ratuszniak, Grażyna Migdalska
Wydawnictwo Szkolne PWNJacky Girardet, Jean-Marie Cridlig
Cle InternationalAlexandre Dayet, Uta Hrehorowicz
Videograf IIEwa Gwiazdecka, Eric Stachurski
LingoPowiadom mnie o zmianie ceny.
Podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, rozpoczynających naukę języka francuskiego. Każda z trzech części kursu przeznaczona jest na ok. 60 godzin lekcyjnych. W kursie położono szczególny nacisk na umiejętność komunikowania w języku francuskim. \Spiralne\ uporządkowanie materiału nauczania umożliwia uczniom ...