
search
Udostępnij
Jill Leighton, Laura Sanchez Donovan
9780582789388
28 x 21
48
Angielski
miękka
Metodyka kursu Fun English uwzględnia fakt, że najmłodsi uczniowie najlepiej przyswajają wiedzę przez zmysł wzroku, słuchu i przez działanie. Dzięki piosenkom, rymowankom, historyjkom, wycinankom, naklejkom, zadaniom ruchowym z elementami TPR (Total Physical Response) dzieci spontanicznie uczą się nowych słów i struktur gramatycznych.
Fun
Metodyka kursu Fun English uwzględnia fakt, że najmłodsi uczniowie najlepiej przyswajają wiedzę przez zmysł wzroku, słuchu i przez działanie. Dzięki piosenkom, rymowankom, historyjkom, wycinankom, naklejkom, zadaniom ruchowym z elementami TPR (Total Physical Response) dzieci spontanicznie uczą się nowych słów i struktur gramatycznych.
Fun English:
rozwija sprawności językowe oraz wiedzę z zakresu innych przedmiotów szkolnych,
kształtuje prawidłowe postawy i zachowania, ze szczególnym naciskiem na umiejętność pracy zespołowej,
dba o wszechstronny rozwój uczniów oraz zwraca uwagę dzieci na istnienie różnic międzykulturowych,
przekazuje dzieciom uniwersalne wartości humanistyczne przez historyjki z morałem,
uczy pewności siebie, atmosfera zabawy pozwala dzieciom komunikować się w języku obcym bez stresu,
rozwija wyobraźnię i umiejętność twórczego myślenia,
stwarza równe szanse odniesienia sukcesu wszystkim uczniom dzięki ćwiczeniom typu mixed ability i bogatemu materiałowi powtórzeniowemu.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Michael Harris, David Mower, Amanda Maris, Anna Sikorzyńska
PearsonChris Barker, Brian Abbs, Ingrid Freebairn
PearsonRoman Kuliniak, Maria Szukalska
DemartPowiadom mnie o zmianie ceny.
Metodyka kursu Fun English uwzględnia fakt, że najmłodsi uczniowie najlepiej przyswajają wiedzę przez zmysł wzroku, słuchu i przez działanie. Dzięki piosenkom, rymowankom, historyjkom, wycinankom, naklejkom, zadaniom ruchowym z elementami TPR (Total Physical Response) dzieci spontanicznie uczą się nowych słów i struktur gramatycznych.