TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS Magdalena Szpotowicz

TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS Magdalena Szpotowicz - PWN
search

    TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS Magdalena Szpotowicz

    Magdalena Szpotowicz

    PWN

    9788301153397

    16.5 x 24

    320

    Angielski

    miękka

    Podręcznik do dydaktyki nauczania języka angielskiego dzieci, napisany przez specjalistki w tej dziedzinie. Książka uwzględnia specyfikę polskiej szkoły: organizację systemu edukacji oraz standardy i minima programowe. Dzieli się na 2 części: Część 1 - READINGS czyli właściwy podręcznik, omawia podstawy teoretyczne oraz problemy: nauczania

    Podręcznik do dydaktyki nauczania języka angielskiego dzieci, napisany przez specjalistki w tej dziedzinie. Książka uwzględnia specyfikę polskiej szkoły: organizację systemu edukacji oraz standardy i minima programowe. Dzieli się na 2 części: Część 1 - READINGS czyli właściwy podręcznik, omawia podstawy teoretyczne oraz problemy: nauczania dzieci w różnych grupach wiekowych (przedszkole, klasy I-III i klasy IV-VI); nauczania języka (słownictwo, gramatyka, wymowa); nauczania poszczególnych sprawności językowych (czytanie, mówienie, pisanie, słuchanie); metod i technik nauczania; planowania lekcji, oceniania, portfolio językowego. Część 2 - TEACHING TRAINING liczy 20 sesji sprawdzających opanowanie poszczególnych działów i umiejętności wykorzystania ich w praktyce szkolnej.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS Magdalena Szpotowicz - PWN
      34,50 zł
      69,00 zł
      Taniej o: 34.5 zł (-50%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS Magdalena Szpotowicz

      Podręcznik do dydaktyki nauczania języka angielskiego dzieci, napisany przez specjalistki w tej dziedzinie. Książka uwzględnia specyfikę polskiej szkoły: organizację systemu edukacji oraz standardy i minima programowe. Dzieli się na 2 części: Część 1 - READINGS czyli właściwy podręcznik, omawia podstawy teoretyczne oraz problemy: nauczania dzieci ...

      Napisz swoją opinię