WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS Magdalena Szpotowicz

TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS Magdalena Szpotowicz - PWN
search

    TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS Magdalena Szpotowicz

    Magdalena Szpotowicz

    PWN

    9788301153397

    16.5 x 24

    320

    Angielski

    miękka

    Podręcznik do dydaktyki nauczania języka angielskiego dzieci, napisany przez specjalistki w tej dziedzinie. Książka uwzględnia specyfikę polskiej szkoły: organizację systemu edukacji oraz standardy i minima programowe. Dzieli się na 2 części: Część 1 - READINGS czyli właściwy podręcznik, omawia podstawy teoretyczne oraz problemy: nauczania

    Podręcznik do dydaktyki nauczania języka angielskiego dzieci, napisany przez specjalistki w tej dziedzinie. Książka uwzględnia specyfikę polskiej szkoły: organizację systemu edukacji oraz standardy i minima programowe. Dzieli się na 2 części: Część 1 - READINGS czyli właściwy podręcznik, omawia podstawy teoretyczne oraz problemy: nauczania dzieci w różnych grupach wiekowych (przedszkole, klasy I-III i klasy IV-VI); nauczania języka (słownictwo, gramatyka, wymowa); nauczania poszczególnych sprawności językowych (czytanie, mówienie, pisanie, słuchanie); metod i technik nauczania; planowania lekcji, oceniania, portfolio językowego. Część 2 - TEACHING TRAINING liczy 20 sesji sprawdzających opanowanie poszczególnych działów i umiejętności wykorzystania ich w praktyce szkolnej.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS Magdalena Szpotowicz - PWN
      34,50 zł
      69,00 zł
      Taniej o: 34.5 zł (-50%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS Magdalena Szpotowicz

      Podręcznik do dydaktyki nauczania języka angielskiego dzieci, napisany przez specjalistki w tej dziedzinie. Książka uwzględnia specyfikę polskiej szkoły: organizację systemu edukacji oraz standardy i minima programowe. Dzieli się na 2 części: Część 1 - READINGS czyli właściwy podręcznik, omawia podstawy teoretyczne oraz problemy: nauczania dzieci ...

      Napisz swoją opinię