TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

VISUAL BASIC 2005 OD PODSTAW

VISUAL BASIC 2005 OD PODSTAW - Helion
search

    VISUAL BASIC 2005 OD PODSTAW

    Thearon Willis, Bryan Newsome

    Helion

    9788324603664

    16 x 24

    862

    twarda

    Rozpocznij przygodę z programowaniem w Visual Basicu

    • Poznaj podstawy języka Visual Basic
    • Napisz aplikacje dla systemu Windows i urządzeń przenośnych
    • Stwórz usługi sieciowe i aplikacje WWW

    Visual Basic jest jednym z najpopularniejszych języków programowania, stosunkowo łatwym do opanowania i bardzo uniwersalnym. Za jego pomocą można

    Rozpocznij przygodę z programowaniem w Visual Basicu

    • Poznaj podstawy języka Visual Basic
    • Napisz aplikacje dla systemu Windows i urządzeń przenośnych
    • Stwórz usługi sieciowe i aplikacje WWW

    Visual Basic jest jednym z najpopularniejszych języków programowania, stosunkowo łatwym do opanowania i bardzo uniwersalnym. Za jego pomocą można tworzyć aplikacje dla systemu Windows, aplikacje sieciowe i programy dla urządzeń mobilnych. Integracja Visual Basica z oferowanymi przez platformę .NET klasami bazowymi otworzyła przed programistami nowe możliwości. Obecnie jest to w pełni obiektowy język programowania umożliwiający wykorzystanie ogromnego potencjału tkwiącego w nowoczesnych platformach programistycznych.

    Dzięki książce "Visual Basic 2005. Od podstaw" poznasz wszystkie zagadnienia niezbędne do tworzenia własnych aplikacji w tym języku. Dowiesz się, na czym polega programowanie obiektowe, jakie są główne elementy języka Visual Basic i jak stosować je w praktyce. Nauczysz się tworzyć okna dialogowe, menu i formularze, łączyć aplikacje z bazami danych, budować aplikacje WWW i usługi sieciowe. Poznasz wszystkie zastosowania Visual Basica.

    • Instalacja Visual Basica 2005
    • Podstawowe elementy i struktury języka
    • Tworzenie okien dialogowych i formularzy
    • Wyszukiwanie i usuwanie błędów
    • Zasady programowania obiektowego
    • Tworzenie własnych kontrolek
    • Dostęp do baz danych za pomocą ADO.NET
    • Aplikacje WWW
    • Korzystanie z plików XML

    Zostań profesjonalnym programistą Visual Basic.

    O autorach (17)
    Wprowadzenie (19)

    • Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (19)
    • Jaki materiał obejmuje ta książka? (20)
    • Co jest potrzebne do pisania programów w języku Visual Basic 2005? (21)
    • Stosowane konwencje (21)
    • Pomoc techniczna (22)
      • Gdzie można znaleźć kod przykładów? (22)

    Rozdział 1. Wprowadzenie do języka Visual Basic 2005 (23)

    • Programowanie dla systemu Windows i dla systemu DOS (24)
    • Instalacja Visual Basic 2005 (26)
    • Środowisko programistyczne Visual Basic 2005 (29)
      • Ustawianie profilu (30)
      • Menu (30)
      • Paski narzędzi (32)
    • Tworzenie prostej aplikacji (33)
      • Okna środowiska Visual Studio 2005 (34)
      • Okno narzędzi (37)
      • Zmodyfikowana notacja węgierska (40)
      • Edytor kodu (41)
    • Używanie systemu pomocy (45)
    • Podsumowanie (46)
    • Ćwiczenie (47)
      • Ćwiczenie 1. (47)

    Rozdział 2. Platforma .NET (49)

    • Microsoft i Windows (49)
      • MSN 1.0 (50)
      • Wizja .NET (51)
      • Czy nie przypomina to Javy? (52)
      • Co dalej? (53)
    • Pisanie oprogramowania dla systemu Windows (53)
      • Klasy platformy .NET (55)
      • Wykonywanie kodu (56)
    • Wspólne środowisko uruchomieniowe (57)
      • Ładowanie i wykonywanie kodu (58)
      • Izolacja aplikacji (58)
      • Bezpieczeństwo (59)
      • Współdziałanie (59)
      • Obsługa wyjątków (60)
    • Wspólny system typów i specyfikacja wspólnego języka (60)
    • Podsumowanie (61)

    Rozdział 3. Pisanie programów (63)

    • Informacje i dane (63)
      • Algorytmy (64)
      • Czym jest język programowania? (65)
    • Zmienne (66)
      • Używanie zmiennych (66)
    • Komentarze i odstępy (69)
      • Komentarze (69)
      • Odstępy (71)
    • Typy danych (71)
      • Używanie liczb (71)
      • Używanie ciągów znaków (79)
      • Używanie dat (88)
      • Zmienne logiczne (94)
    • Przechowywanie zmiennych (95)
      • System dwójkowy (95)
      • Bity i bajty (96)
      • Reprezentowanie wartości (96)
      • Przekształcanie wartości (98)
    • Metody (100)
      • Dlaczego warto używać metod? (100)
      • Tworzenie metod (105)
      • Nazwy metod (107)
      • Zasięg (108)
    • Podsumowanie (110)
    • Ćwiczenia (111)
      • Ćwiczenie 1. (111)
      • Ćwiczenie 2. (111)

    Rozdział 4. Sterowanie przebiegiem programu (113)

    • Podejmowanie decyzji (113)
    • Instrukcja If (114)
      • Instrukcja Else (116)
      • Obsługa wielu alternatyw za pomocą instrukcji ElseIf (117)
      • Zagnieżdżone instrukcje If (118)
      • Jednowierszowe instrukcje If (118)
      • Operatory porównania (118)
      • Porównywanie ciągów znaków (128)
    • Wyrażenie Select Case (129)
      • Używanie wyrażenia Select Case (130)
      • Używanie wyrażenia Select Case bez uwzględniania wielkości liter (133)
      • Warunki z wieloma wartościami (136)
      • Wyrażenie Case Else (137)
      • Używanie różnych typów danych w wyrażeniach Select Case (138)
    • Pętle (138)
      • Pętle For ... Next (138)
      • Pętla For Each ... Next (143)
      • Pętle Do ... Loop (144)
      • Pętle zagnieżdżone (149)
      • Wczesne wychodzenie z pętli (150)
      • Pętle nieskończone (153)
    • Podsumowanie (154)
    • Ćwiczenia (154)
      • Ćwiczenie 1. (154)
      • Ćwiczenie 2. (155)

    Rozdział 5. Struktury danych (157)

    • Wprowadzenie do korzystania z tablic (157)
      • Definiowanie i używanie tablic (158)
      • Używanie pętli For Each ... Next (160)
      • Przekazywanie tablic jako parametrów (162)
      • Sortowanie tablic (164)
      • Przechodzenie w odwrotnym kierunku (165)
      • Inicjowanie tablicy (167)
    • Wyliczenia (168)
      • Używanie wyliczeń (168)
      • Określanie stanu (172)
      • Ustawianie niepoprawnych wartości (174)
    • Stałe (174)
      • Używanie stałych (175)
      • Stałe różnych typów (177)
    • Struktury (177)
      • Tworzenie struktur (177)
      • Dodawanie właściwości do struktur (180)
    • Tablice ArrayList (181)
      • Używanie klasy ArrayList (181)
      • Usuwanie elementów z listy ArrayList (185)
      • Wyświetlanie elementów tablic ArrayList (188)
    • Używanie kolekcji (188)
      • Tworzenie kolekcji CustomerCollection (190)
      • Dodawanie właściwości Item (191)
    • Wyszukiwanie elementów za pomocą kolekcji Hashtable (193)
      • Używanie kolekcji Hashtable (193)
      • Usuwanie elementów - metody Remove, RemoveAt i Clear (196)
      • Wrażliwość na wielkość znaków (199)
    • Zaawansowane techniki manipulacji tablicami (200)
      • Tablice dynamiczne (200)
      • Słowo kluczowe Preserve (202)
    • Podsumowanie (203)
    • Ćwiczenia (204)
      • Ćwiczenie 1. (204)
      • Ćwiczenie 2. (204)

    Rozdział 6. Tworzenie aplikacji dla systemu Windows (205)

    • Reagowanie na zdarzenia (206)
      • Ustawianie zdarzeń przycisku (206)
    • Tworzenie prostych aplikacji (210)
      • Tworzenie formularza (210)
      • Zliczanie liter (212)
      • Zliczanie słów (214)
      • Kod przycisku Pokaż wynik (217)
    • Bardziej złożone aplikacje (218)
      • Aplikacja do edycji tekstu (218)
      • Tworzenie paska narzędzi (219)
      • Tworzenie paska stanu (222)
      • Tworzenie pola edycji (224)
      • Usuwanie zawartości pola edycji (224)
      • Obsługa działania przycisków paska narzędzi (226)
      • Aktywne kontrolki (230)
    • Używanie wielu formularzy (231)
      • Okno z informacjami o programie (232)
    • Podsumowanie (235)
    • Ćwiczenia (236)
      • Ćwiczenie 1. (236)
      • Ćwiczenie 2. (236)

    Rozdział 7. Okna dialogowe (237)

    • Okno komunikatu (237)
      • Ikony okna komunikatu (238)
      • Przyciski okna komunikatu (238)
      • Ustawianie przycisku domyślnego (239)
      • Inne opcje (240)
      • Składnia metody Show (240)
      • Przykładowe okna komunikatu (242)
    • Kontrolki do obsługi plików (245)
      • Kontrolka OpenFileDialog (246)
      • Właściwości kontrolki OpenFileDialog (247)
      • Metody kontrolki OpenFileDialog (248)
      • Używanie kontrolki OpenFileDialog (248)
    • Kontrolka SaveFileDialog (252)
      • Właściwości kontrolki SaveFileDialog (253)
      • Metody kontrolki SaveFileDialog (254)
      • Używanie kontrolki SaveFileDialog (254)
    • Kontrolka FontDialog (258)
      • Właściwości kontrolki FontDialog (258)
      • Metody kontrolki FontDialog (258)
      • Używanie kontrolki FontDialog (259)
    • Kontrolka ColorDialog (261)
      • Właściwości kontrolki ColorDialog (262)
      • Używanie kontrolki ColorDialog (263)
    • Kontrolka PrintDialog (265)
      • Właściwości kontrolki PrintDialog (265)
      • Używanie kontrolki PrintDialog (266)
      • Klasa PrintDocument (266)
      • Drukowanie dokumentu (266)
    • Kontrolka FolderBrowserDialog (273)
      • Właściwości kontrolki FolderBrowserDialog (273)
      • Używanie kontrolki FolderBrowserDialog (274)
    • Podsumowanie (277)
    • Ćwiczenia (278)
      • Ćwiczenie 1. (278)
      • Ćwiczenie 2. (278)

    Rozdział 8. Tworzenie menu (279)

    • Właściwości menu (279)
      • Rysunki (280)
      • Klawisze dostępu (280)
      • Klawisze skrótu (280)
      • Znacznik wyboru (280)
      • Okno właściwości (280)
    • Tworzenie menu (282)
      • Projektowanie menu (282)
      • Dodawanie pasków narzędzi i kontrolek (285)
      • Kod obsługujący menu (286)
      • Dodawanie kodu obsługującego menu Widok oraz paski narzędzi (292)
      • Testowanie kodu (293)
    • Menu kontekstowe (295)
      • Tworzenie menu kontekstowego (296)
      • Włączanie i wyłączanie opcji menu oraz przycisków paska narzędzi (299)
    • Podsumowanie (303)
    • Ćwiczenie (304)
      • Ćwiczenie 1. (304)

    Rozdział 9. Debugowanie i obsługa błędów (305)

    • Główne rodzaje błędów (306)
      • Błędy składni (306)
      • Błędy wykonania (309)
      • Błędy logiczne (309)
    • Debugowanie (311)
      • Tworzenie przykładowego programu (311)
      • Ustawianie punktów przerwania (327)
      • Debugowanie za pomocą okna Watch (334)
      • Używanie okna Locals (337)
    • Obsługa błędów (338)
      • Używanie ustrukturalizowanej obsługi błędów (340)
    • Podsumowanie (341)
    • Ćwiczenia (342)
      • Ćwiczenie 1. (342)
      • Ćwiczenie 2. (342)

    Rozdział 10. Tworzenie obiektów (343)

    • Wprowadzenie do podejścia obiektowego (343)
      • Hermetyzacja (345)
      • Metody i właściwości (345)
      • Zdarzenia (346)
      • Widoczność (346)
      • Czym jest klasa? (347)
    • Tworzenie klas (348)
    • Powtórne wykorzystanie kodu (349)
    • Projektowanie klasy (350)
      • Stan (351)
      • Działanie (351)
      • Zapisywanie stanu (352)
      • Prawdziwe właściwości (355)
      • Właściwości do odczytu i zapisu (358)
      • Metoda IsMoving (361)
    • Konstruktory (363)
      • Tworzenie konstruktora (363)
    • Dziedziczenie (365)
      • Dodawanie nowych metod i właściwości (367)
      • Dodawanie metody GetPowerToWeightRatio (369)
      • Zmiana ustawień domyślnych (370)
      • Polimorfizm - trudne słowo, łatwe pojęcie (373)
      • Przesłanianie innych metod (374)
      • Dziedziczenie po klasie Object (376)
    • Obiekty i struktury (376)
    • Klasy platformy .NET (377)
      • Przestrzenie nazw (377)
      • Instrukcja Imports (379)
      • Tworzenie własnych przestrzeni nazw (380)
      • Dziedziczenie na platformie .NET (382)
    • Podsumowanie (383)
    • Ćwiczenia (383)
      • Ćwiczenie 1. (383)
      • Ćwiczenie 2. (383)

    Rozdział 11. Zaawansowane techniki programowania obiektowego (385)

    • Tworzenie przeglądarki ulubionych stron internetowych (385)
      • Skróty internetowe i adresy ulubionych stron (386)
      • Używanie klas (388)
      • Przeglądanie skrótów do ulubionych stron (394)
      • Otwieranie stron (401)
    • Alternatywna przeglądarka ulubionych (403)
      • Dostęp do ulubionych stron za pomocą zasobnika (404)
      • Wyświetlanie listy ulubionych stron (407)
    • Używanie współdzielonych właściwości i metod (410)
      • Używanie procedur współdzielonych (411)
      • Używanie metod współdzielonych (415)
    • Programowanie obiektowe i zarządzanie pamięcią (417)
      • Przywracanie pamięci (418)
      • Zwalnianie zasobów (419)
      • Defragmentacja i kompaktowanie (420)
    • Podsumowanie (420)
    • Ćwiczenie (422)
      • Ćwiczenie 1. (422)

    Rozdział 12. Tworzenie bibliotek klas (423)

    • Biblioteki klas (424)
      • Tworzenie biblioteki klas (424)
      • Tworzenie biblioteki klas dla projektu Favorites Viewer (426)
      • Aplikacje wielowarstwowe (429)
    • Używanie silnych nazw (430)
      • Podpisywanie podzespołów (431)
      • Wersje podzespołu (433)
    • Rejestrowanie podzespołów (434)
      • Narzędzie Gacutil (434)
      • Dlaczego utworzonego podzespołu nie widać w oknie dialogowym References? (435)
    • Projektowanie bibliotek klas (435)
    • Używanie gotowych bibliotek klas (438)
      • Używanie pliku InternetFavorites.dll (438)
    • Podglądanie klas za pomocą przeglądarki obiektów (439)
    • Podsumowanie (440)
    • Ćwiczenie (440)
      • Ćwiczenie 1. (440)

    Rozdział 13. Tworzenie własnych kontrolek (441)

    • Kontrolki formularzy Windows (442)
      • Tworzenie i testowanie kontrolek użytkownika (442)
    • Udostępnianie właściwości kontrolek użytkownika (446)
      • Dodawanie właściwości (446)
      • Udostępnianie metod kontrolki użytkownika (448)
      • Udostępnianie zdarzeń kontrolki użytkownika (449)
    • Etap projektowania a czas wykonywania programu (453)
    • Tworzenie biblioteki formularzy (456)
      • Tworzenie biblioteki z formularzem logowania (456)
      • Testowanie biblioteki FormsLibrary (463)
      • Podłączanie zdarzeń (465)
    • Podsumowanie (468)
    • Ćwiczenie (469)
      • Ćwiczenie 1. (469)

    Rozdział 14. Programowanie grafiki (471)

    • Tworzenie prostego programu Paint (471)
      • Tworzenie projektu z kontrolkami użytkownika (472)
      • Jak działają programy graficzne? (472)
      • Klasa GraphicsItem (474)
      • Ekran i współrzędne klienckie (477)
      • Oczekiwanie na działanie myszy i rysowanie obiektów GraphicsCircle (477)
      • Wywoływanie metody Invalidate (483)
      • Optymalizacja rysowania (484)
      • Wybór kolorów (485)
      • Reagowanie na kliknięcia (491)
    • Obsługa dwóch kolorów (494)
      • Informowanie o wybranych przyciskach (496)
      • Używanie złożonych kolorów (502)
      • Używanie różnych narzędzi (506)
      • Implementacja rysowania pustych kół (506)
    • Rysunki (511)
      • Wyświetlanie rysunków (512)
      • Skalowanie rysunków (513)
      • Zachowywanie proporcji (516)
    • Inne metody klasy Graphics (518)
    • Podsumowanie (519)

    Rozdział 15. Dostęp do baz danych (521)

    • Czym są bazy danych? (522)
      • Obiekty bazodanowe Microsoft Access (522)
      • Tabele (522)
      • Kwerendy (522)
    • Instrukcja SELECT języka SQL (523)
    • Kwerendy w bazie danych Access (525)
      • Tworzenie kwerendy (525)
    • Komponenty dostępu do danych (529)
      • DataSet (529)
      • DataGridView (530)
      • BindingSource (530)
      • BindingNavigator (530)
      • TableAdapter (531)
    • Wiązanie danych (531)
    • Podsumowanie (538)
    • Ćwiczenia (538)
      • Ćwiczenie 1. (538)
      • Ćwiczenie 2. (538)

    Rozdział 16. Programowanie baz danych przy użyciu SQL Server i ADO.NET (539)

    • ADO.NET (540)
      • Przestrzenie nazw ADO.NET (540)
      • Klasa SqlConnection (541)
      • Klasa SqlCommand (543)
      • Klasa SqlDataAdapter (546)
      • Klasa DataSet (550)
      • Klasa DataView (551)
    • Klasy ADO.NET w praktyce (554)
      • Przykład zastosowania obiektu DataSet (554)
    • Wiązanie danych (563)
      • Obiekty BindingContext i CurrencyManager (563)
      • Wiązanie kontrolek (564)
    • Podsumowanie (594)
    • Ćwiczenia (595)
      • Ćwiczenie 1. (595)
      • Ćwiczenie 2. (595)

    Rozdział 17. Formularze WWW (597)

    • Architektura typu uproszczony klient (598)
    • Formularze WWW a formularze Windows (599)
      • Zalety formularzy Windows (599)
      • Zalety formularzy WWW (600)
    • Aplikacje sieciowe - podstawowe elementy (601)
      • Serwery WWW (601)
      • Przeglądarki (601)
      • Hipertekstowy język znaczników (601)
      • Języki VBScript i JavaScript (602)
      • Kaskadowe arkusze stylów (CSS) (602)
    • Technologia Active Server Pages (602)
      • Zalety (603)
      • Specjalne pliki witryn internetowych (603)
      • Tworzenie aplikacji (604)
      • Kontrolki - okno narzędzi (604)
    • Tworzenie aplikacji sieciowych (605)
      • Tworzenie formularzy WWW oraz przetwarzanie po stronie klienta i po stronie serwera (605)
      • Przekazywanie danych i sprawdzanie ich poprawności (610)
      • Projektowanie wyglądu i stylu witryny (615)
      • Używanie kontrolki GridView do tworzenia formularzy WWW sterowanych danymi (625)
      • Określanie lokalizacji witryn internetowych przy użyciu środowiska Visual Studio 2005 (631)
    • Podsumowanie (632)
    • Ćwiczenie (634)
      • Ćwiczenie 1. (634)

    Rozdział 18. Uwierzytelnianie przy użyciu formularzy (635)

    • Uwierzytelnianie na witrynach internetowych (635)
      • Uwierzytelnianie systemu Windows (636)
      • Uwierzytelnianie przy użyciu formularzy (636)
      • Narzędzie do zarządzania witryną internetową (WAT) (636)
      • Kontrolki służące do logowania (645)
    • Podsumowanie (658)
    • Ćwiczenia (658)
      • Ćwiczenie 1. (658)
      • Ćwiczenie 2. (659)

    Rozdział 19. Visual Basic 2005 i XML (661)

    • Wprowadzenie do XML (661)
      • Jak wygląda język XML? (663)
      • XML dla początkujących (665)
    • Książka adresowa (665)
      • Tworzenie projektu (665)
      • Klasa SerializableData (666)
      • Wczytywanie plików XML (672)
      • Modyfikowanie danych (675)
      • Wysyłanie poczty elektronicznej (676)
      • Tworzenie listy adresów (677)
      • Pomijanie wybranych składowych (682)
      • Wczytywanie danych adresowych (684)
      • Dodawanie nowych wpisów (685)
      • Poruszanie się po danych (687)
      • Usuwanie adresów (688)
    • Integracja z książką adresową (691)
      • Zasady integracji (691)
      • Wczytywanie książki adresowej w innej aplikacji (693)
    • Podsumowanie (698)
    • Ćwiczenia (698)
      • Ćwiczenie 1. (698)
      • Ćwiczenie 2. (699)

    Rozdział 20. Usługi WWW i technologia Remoting (701)

    • Czym są usługi WWW? (701)
      • Jak działają usługi WWW? (702)
      • SOAP (703)
    • Tworzenie usług WWW (704)
      • Przykładowa usługa WWW (705)
      • Dodawanie nowych metod (708)
    • Serwer rysunków (710)
      • Tworzenie projektu (710)
      • Zwracanie tablic (712)
      • Zwracanie złożonych informacji (716)
    • Klient usługi PictureService (720)
      • Język WSDL (721)
      • Tworzenie aplikacji klienckiej (721)
      • Dodawanie referencji sieciowych (722)
      • Wyświetlanie listy katalogów (724)
      • Wyświetlanie listy plików i wybór rysunków (727)
    • Technologia Remoting (731)
    • Podsumowanie (738)
    • Ćwiczenia (739)
      • Ćwiczenie 1. (739)
      • Ćwiczenie 2. (739)

    Rozdział 21. Wdrażanie aplikacji (741)

    • Czym jest wdrażanie? (742)
      • Wdrażanie typu ClickOnce (742)
      • Wdrażanie typu XCOPY (747)
    • Tworzenie aplikacji instalacyjnych przy użyciu Visual Studio 2005 (748)
      • Tworzenie programu instalacyjnego (748)
    • Edytor interfejsu użytkownika (752)
    • Wdrażanie innych rozwiązań (755)
      • Podzespoły prywatne (755)
      • Podzespoły współdzielone (756)
      • Wdrażanie aplikacji dla komputerów stacjonarnych (757)
      • Wdrażanie aplikacji sieciowych (757)
      • Wdrażanie usług WWW (757)
      • Przydatne narzędzia (757)
    • Podsumowanie (758)
    • Ćwiczenia (759)
      • Ćwiczenie 1. (759)
      • Ćwiczenie 2. (759)

    Rozdział 22. Tworzenie aplikacji dla urządzeń przenośnych (761)

    • Środowisko (761)
      • Wspólne środowisko uruchomieniowe (762)
      • Program ActiveSync (762)
      • Wspólne typy platformy .NET Compact (763)
      • Klasy platformy Compact (764)
    • Tworzenie gry dla systemu Pocket PC (766)
    • Podsumowanie (778)
    • Ćwiczenie (779)
      • Ćwiczenie 1. (779)

    Dodatek A Co dalej? (781)

    • Zasoby internetowe (782)
      • P2P.Wrox.com (782)
      • Zasoby Microsoftu (782)
      • Inne zasoby (783)
    • Zasoby dostępne bez połączenia (książki) (784)
      • Professional VB .NET, 2nd Edition (784)
      • ASP.NET 2.0 Beta Preview (784)

    Dodatek B Schemat MSF (787)

    • Cykl tworzenia oprogramowania (788)
    • Schemat MSF (788)
      • Tworzenie wizji (789)
      • Etap planowania (790)
      • Etap pisania kodu (791)
      • Etap testowania (791)
      • Etap wdrażania (792)
    • Zarządzanie kosztami i korzyściami (792)
    • Określanie kryteriów sukcesu projektu przy użyciu schematu MSF (794)
    • Podsumowanie (794)

    Dodatek C Wprowadzenie do zabezpieczeń (795)

    • Zabezpieczenia oparte na uprawnieniach kodu (CAS) (796)
      • Uprawnienia (797)
      • Zasady zabezpieczeń (798)
      • Dowód (798)
    • Warstwa SSL (798)
    • Szukanie informacji (799)
    • Podsumowanie (800)

    Dodatek D Rozwiązania (801)
    Skorowidz (827)

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      VISUAL BASIC 2005 OD PODSTAW - Helion
      34,65 zł
      99,00 zł
      Taniej o: 64.35 zł (-65%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      VISUAL BASIC 2005 OD PODSTAW

      Rozpocznij przygodę z programowaniem w Visual Basicu

      • Poznaj podstawy języka Visual Basic
      • Napisz aplikacje dla systemu Windows i urządzeń przenośnych
      • Stwórz usługi sieciowe i aplikacje WWW

      Visual Basic jest jednym z najpopularniejszych języków prog...

      Napisz swoją opinię