TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

TECHNOLOGIA INFORMACYJNA W PROCESIE DYDAKTYCZNYM

TECHNOLOGIA INFORMACYJNA W PROCESIE DYDAKTYCZNYM - Mikom
search

    TECHNOLOGIA INFORMACYJNA W PROCESIE DYDAKTYCZNYM

    Maciej Tanaś

    Mikom

    9788372794888

    21 x 29.5

    140

    miękka

    Edukacja informatyczna jest kluczem do rozwoju gospodarczego i społecznego. W świecie, w którym twórczość i wiedza informatyczna odgrywają coraz większą rolę, prawo do edukacji informatycznej jest niczym innym, jak prawem do aktywnego i twórczego życia. O owo prawo apelują pedagodzy, zwłaszcza ci, którzy przedmiotem badań uczynili

    Edukacja informatyczna jest kluczem do rozwoju gospodarczego i społecznego. W świecie, w którym twórczość i wiedza informatyczna odgrywają coraz większą rolę, prawo do edukacji informatycznej jest niczym innym, jak prawem do aktywnego i twórczego życia. O owo prawo apelują pedagodzy, zwłaszcza ci, którzy przedmiotem badań uczynili technologię kształcenia, edukację informatyczną i medialną.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      TECHNOLOGIA INFORMACYJNA W PROCESIE DYDAKTYCZNYM - Mikom
      7,31 zł
      20,90 zł
      Taniej o: 13.58 zł (-65%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      TECHNOLOGIA INFORMACYJNA W PROCESIE DYDAKTYCZNYM

      Edukacja informatyczna jest kluczem do rozwoju gospodarczego i społecznego. W świecie, w którym twórczość i wiedza informatyczna odgrywają coraz większą rolę, prawo do edukacji informatycznej jest niczym innym, jak prawem do aktywnego i twórczego życia. O owo prawo apelują pedagodzy, zwłaszcza ci, którzy przedmiotem badań uczynili technologię kształcenia, ...

      Napisz swoją opinię