WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

JAK PROJEKTOWAĆ USŁUGI. NIEZAWODNE ZASADY W PRAKTYCZNYM ZASTOSOWANIU Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence

JAK PROJEKTOWAĆ USŁUGI. NIEZAWODNE ZASADY W PRAKTYCZNYM ZASTOSOWANIU Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence - ...
search

    JAK PROJEKTOWAĆ USŁUGI. NIEZAWODNE ZASADY W PRAKTYCZNYM ZASTOSOWANIU Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence

    Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider

    Helion

    9788328362055

    20.8 x 23.8

    552

    miękka


    Projektowanie usług oraz projektowanie wrażeń użytkownika nie dotyczy tylko oprogramowania. Narzędzia i techniki, jakie oferuje, można wykorzystać w praktycznym funkcjonowaniu właściwie każdej organizacji, której zależy na lepszym działaniu na rzecz klientów, obywateli czy własnych pracowników. Są bezcenne przy łączeniu silosów


    Projektowanie usług oraz projektowanie wrażeń użytkownika nie dotyczy tylko oprogramowania. Narzędzia i techniki, jakie oferuje, można wykorzystać w praktycznym funkcjonowaniu właściwie każdej organizacji, której zależy na lepszym działaniu na rzecz klientów, obywateli czy własnych pracowników. Są bezcenne przy łączeniu silosów operacyjnych i doskonaleniu wewnętrznej współpracy w organizacji - dzięki wdrożeniu zasad projektowania usług można doprowadzić do tego, aby ludzie współdziałali bardziej efektywnie i z większą radością. Projektowanie usług doczekało się obszernych podstaw teoretycznych. Aby jednak odpowiednio z nich skorzystać, konieczne jest spojrzenie na tę dziedzinę z perspektywy rzeczywistego świata.

    Ta książka jest podręcznikiem dla praktyków. Zawiera zbiór narzędzi, katalog metod, przewodnik ułatwiający pracę, mnóstwo przykładów i studiów przypadku. Znalazły się tutaj również jasne wskazówki dotyczące przeprowadzania procesu projektowania usług. Opisano, jak łatwo doprowadzić środowiska biznesowe i specjalistów od projektowania do współpracy. Po ogólniejszym omówieniu procesu ustanawiania i realizowania inicjatyw w zakresie projektowania usług zaprezentowano także szczegóły facylitacji przedsięwzięcia i kształtowania jego otoczenia. Wiele spośród uwzględnionych w tekście metod i narzędzi zostało już dobrze opisanych. Tutaj natomiast, poza ich prezentacją, dodano szereg wskazówek i porad najlepszych ekspertów w dziedzinie projektowania usług. W ten sposób umożliwiono powiązanie doświadczenia z działalnością operacyjną i sukcesem biznesowym oraz budowaniem kultury klientocentryzmu.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      JAK PROJEKTOWAĆ USŁUGI. NIEZAWODNE ZASADY W PRAKTYCZNYM ZASTOSOWANIU Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence - ...
      70,95 zł
      129,00 zł
      Taniej o: 58.05 zł (-45%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      JAK PROJEKTOWAĆ USŁUGI. NIEZAWODNE ZASADY W PRAKTYCZNYM ZASTOSOWANIU Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence


      Projektowanie usług oraz projektowanie wrażeń użytkownika nie dotyczy tylko oprogramowania. Narzędzia i techniki, jakie oferuje, można wykorzystać w praktycznym funkcjonowaniu właściwie każdej organizacji, której zależy na lepszym działaniu na rzecz klientów, obywateli czy własnych pracowników. Są bezcenne przy łączeniu silosów operacyjnych i ...

      Napisz swoją opinię