TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

Q EDUKACJI CYFROWEJ Małgorzata Sieńczewska, Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller

Q EDUKACJI CYFROWEJ Małgorzata Sieńczewska, Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller - Difin
search

    Q EDUKACJI CYFROWEJ Małgorzata Sieńczewska, Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller

    Małgorzata Sieńczewska, Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller

    Difin

    9788380850231

    23 x 16

    196

    miękka


    Celem książki jest kompleksowa analiza wykorzystania technologii cyfrowych w szkołach na wszystkich poziomach edukacyjnych oraz wypracowanie na jej podstawie rekomendacji w zakresie metod, form oraz narzędzi pracy niezbędnych w procesach dydaktycznych realizowanych z wykorzystaniem technologii cyfrowych. Publikacja opiera się na wynikach największego

    Celem książki jest kompleksowa analiza wykorzystania technologii cyfrowych w szkołach na wszystkich poziomach edukacyjnych oraz wypracowanie na jej podstawie rekomendacji w zakresie metod, form oraz narzędzi pracy niezbędnych w procesach dydaktycznych realizowanych z wykorzystaniem technologii cyfrowych. Publikacja opiera się na wynikach największego polskiego badania Polska Szkoła w Dobie Cyfryzacji. Książka odnosi się do całego środowiska szkolnego, obejmującego uczniów, nauczycieli, rodziców, kadrę zarządzającą. Bowiem potrzeby, oczekiwania oraz możliwości środowiska szkolnego kształtują poziom wdrożenia, wykorzystania oraz rozwoju technologii cyfrowych w szkołach.
    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      Q EDUKACJI CYFROWEJ Małgorzata Sieńczewska, Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller - Difin
      20,65 zł
      59,00 zł
      Taniej o: 38.35 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      Q EDUKACJI CYFROWEJ Małgorzata Sieńczewska, Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller


      Celem książki jest kompleksowa analiza wykorzystania technologii cyfrowych w szkołach na wszystkich poziomach edukacyjnych oraz wypracowanie na jej podstawie rekomendacji w zakresie metod, form oraz narzędzi pracy niezbędnych w procesach dydaktycznych realizowanych z wykorzystaniem technologii cyfrowych. Publikacja opiera się na wynikach największego polskiego ...

      Napisz swoją opinię