WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

TECHNOLOGIE MOBILNE W MARKETINGU Andrzej Sznajder

TECHNOLOGIE MOBILNE W MARKETINGU Andrzej Sznajder - Wydawnictwo Nieoczywiste
search

    TECHNOLOGIE MOBILNE W MARKETINGU Andrzej Sznajder

    Andrzej Sznajder

    Wydawnictwo Nieoczywiste

    9788326432125

    17.5 x 24.5

    232

    twarda

    W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede

    W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów. Autor szczegółowo omawia: - trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu, - istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego, - możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji, - możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      TECHNOLOGIE MOBILNE W MARKETINGU Andrzej Sznajder - Wydawnictwo Nieoczywiste
      17,70 zł
      59,00 zł
      Taniej o: 41.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      TECHNOLOGIE MOBILNE W MARKETINGU Andrzej Sznajder

      Napisz swoją opinię