WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

NOWY PR JAK INTERNET ZMIENIŁ PUBLIC RELATIONS Anna Miotk

NOWY PR JAK INTERNET ZMIENIŁ PUBLIC RELATIONS Anna Miotk - Słowa i Myśli
search

    NOWY PR JAK INTERNET ZMIENIŁ PUBLIC RELATIONS Anna Miotk

    Anna Miotk

    Słowa i Myśli

    9788363566760

    23.5 x 16.5

    280

    miękka

    Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.

    Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych,

    Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.

    Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      NOWY PR JAK INTERNET ZMIENIŁ PUBLIC RELATIONS Anna Miotk - Słowa i Myśli
      14,10 zł
      47,00 zł
      Taniej o: 32.9 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      NOWY PR JAK INTERNET ZMIENIŁ PUBLIC RELATIONS Anna Miotk

      Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.

      Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.

      Napisz swoją opinię