
search
Udostępnij

Dziedziną przedstawioną w tej pracy jest postrzeganie różnorodności proksemicznych relacji (więzi społecznych) generujących zebranie i porównywanie występowania przestrzennych stereotypów podczas stosowania technologii informacyjnej w przestrzeni szkolnej klasopracowni oraz ich wpływu na działania grupowe w aktywnej interakcji podczas
Dziedziną przedstawioną w tej pracy jest postrzeganie różnorodności proksemicznych relacji (więzi społecznych) generujących zebranie i porównywanie występowania przestrzennych stereotypów podczas stosowania technologii informacyjnej w przestrzeni szkolnej klasopracowni oraz ich wpływu na działania grupowe w aktywnej interakcji podczas realizacji podstawowego zadania, jakim jest dążenie do wszechstronnego (wielokierunkowego) rozwoju ucznia jako nadrzędnego celu pracy edukacyjnej. Fragment Wprowadzenia

POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00