WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

PROKSEMIKA CYFROWEJ SZKOŁY Kazimierz Mikulski

PROKSEMIKA CYFROWEJ SZKOŁY Kazimierz Mikulski - Adam Marszałek
search

    PROKSEMIKA CYFROWEJ SZKOŁY Kazimierz Mikulski

    Kazimierz Mikulski

    Adam Marszałek

    9788377809549

    134

    miękka

    Dziedziną przedstawioną w tej pracy jest postrzeganie różnorodności proksemicznych relacji (więzi społecznych) generujących zebranie i porównywanie występowania przestrzennych stereotypów podczas stosowania technologii informacyjnej w przestrzeni szkolnej klasopracowni oraz ich wpływu na działania grupowe w aktywnej interakcji podczas

    Dziedziną przedstawioną w tej pracy jest postrzeganie różnorodności proksemicznych relacji (więzi społecznych) generujących zebranie i porównywanie występowania przestrzennych stereotypów podczas stosowania technologii informacyjnej w przestrzeni szkolnej klasopracowni oraz ich wpływu na działania grupowe w aktywnej interakcji podczas realizacji podstawowego zadania, jakim jest dążenie do wszechstronnego (wielokierunkowego) rozwoju ucznia jako nadrzędnego celu pracy edukacyjnej. Fragment Wprowadzenia

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      PROKSEMIKA CYFROWEJ SZKOŁY Kazimierz Mikulski - Adam Marszałek
      10,08 zł
      33,60 zł
      Taniej o: 23.52 zł (-70%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.90 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      PROKSEMIKA CYFROWEJ SZKOŁY Kazimierz Mikulski

      Dziedziną przedstawioną w tej pracy jest postrzeganie różnorodności proksemicznych relacji (więzi społecznych) generujących zebranie i porównywanie występowania przestrzennych stereotypów podczas stosowania technologii informacyjnej w przestrzeni szkolnej klasopracowni oraz ich wpływu na działania grupowe w aktywnej interakcji podczas [...]

      Napisz swoją opinię