MATALAKI POTWORKI GRA ZRĘCZNOŚCIOWA 5+
MATALAKI POTWORKI GRA ZRĘCZNOŚCIOWA 5+
Darmowa dostawa już od 100 zł
Witajcie w świecie łakomych zwierzaków! Skaczcie, kręćcie się i gimnastykujcie, aby poczęstować woreczkiem wybranego pupila. Po obrocie, z rozkroku, a może z zasłoniętym okiem? Podczas próby nakarmienia leśnych głodomorków czeka na Was wiele zabawnych zadań!
- gra ruchowa
- polega na rzucaniu woreczkiem do celu
- wspomaga sprawność
Witajcie w świecie łakomych zwierzaków! Skaczcie, kręćcie się i gimnastykujcie, aby poczęstować woreczkiem wybranego pupila. Po obrocie, z rozkroku, a może z zasłoniętym okiem? Podczas próby nakarmienia leśnych głodomorków czeka na Was wiele zabawnych zadań!
- gra ruchowa
- polega na rzucaniu woreczkiem do celu
- wspomaga sprawność ruchową
Zawartość pudełka:
- 1 płachta z potworkami
- 1 tarcza z zadaniami
- 1 strzałka losująca zadania
- 6 słupków
- 2 łuki
- 4 narożniki
- 2 łączniki typu „T”
- 1 łącznik prosty
- 4 kolorowe worki
- 4 gumki antypoślizgowe
- instrukcja
Rozgrywka 1: Ćwicz, rzucaj, wygrywaj!
Celem gry jest poprawne wykonanie pięciu zadań – oddanie pięciu celnych rzutów woreczkiem do odpowiedniego otworu, wylosowanego za pomocą tarczy losującej w trakcie tury gracza. Grę rozpoczyna najmłodsza osoba. W swojej turze gracz losuje przy użyciu tarczy zadanie do wykonania podczas rzutu. Strzałka na tarczy wskazuje także kolor potworka na płachcie, w którego należy trafić workiem. Następnie gracz rzuca do wylosowanego otworu na płachcie. Każdy uczestnik ma najwyżej 3 próby. Kiedy worek wpadnie do odpowiedniego otworka płachty, gracz otrzymuje punkt, po czym następuje tura kolejnego uczestnika. Punkty możecie liczyć w pamięci lub zapisywać je na kartce.
UWAGA! Wylosowanie na tarczy pola w kolorze zielonym nakazuje graczowi trafienie woreczkiem w bossa potworków. Gracz, który wylosował jedno z zielonych pól, wybiera dowolne zadanie z tarczy, które chce wykonać podczas rzutu w bossa. Koniec gry. Wygrywa gracz, który jako pierwszy wykona poprawnie pięć zadań i trafi do wylosowanych otworków na płachcie. W tym momencie gra kończy się natychmiast.
Rozgrywka 2: Wszyscy na potworki!
Celem gry jest poprawne wykonanie zadań wylosowanych za pomocą tarczy i oddanie celnych rzutów woreczkiem do wylosowanych potworków na płachcie podczas 5 rund. Grę rozpoczyna najstarszy uczestnik. Na początku każdej rundy gracz losuje przy użyciu tarczy kolor potworka na płachcie, do którego rzucać będą wszyscy uczestnicy (wskazuje go strzałka). Kolejna osoba losuje, dla wszystkich uczestników, zadanie do wykonania podczas rzutu. Następnie wszyscy gracze po kolei rzucają do odpowiedniego otworu na płachcie, wykonując wyznaczone zadanie. Każdy ma najwyżej 3 próby, aby trafić wskazanego potworka. Kiedy worek wpadnie do odpowiedniego otworka płachty, gracz otrzymuje punkt i kolejka przechodzi na następną osobę. Gdy każdy wykona swoje rzuty, następuje kolejna runda i zmiana gracza losującego.
UWAGA! Wylosowanie na tarczy pola w kolorze zielonym nakazuje graczowi trafienie woreczkiem w bossa potworków. Gracz, który wylosował jedno z zielonych pól, wybiera dla wszystkich uczestników dowolne jednakowe zadanie z tarczy, które muszą wykonać podczas rzutu w bossa. Koniec gry. Wygrywa gracz, który uzyska największą liczbę punktów podczas rozgrywki składającej się z 5 rund.
Rozgrywka 3: Czas start!
Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów za celne rzuty woreczkami do otworków na płachcie w czasie 1 minuty. UWAGA! Możecie poprosić osobę dorosłą o pomoc w odmierzaniu czasu, na przykład za pomocą stopera w telefonie komórkowym. Grę rozpoczyna najmłodszy uczestnik zabawy. Każdy ma 1 minutę na trafienie jak największej liczby potworków. Gracz może wykonać tyle prób, na ile pozwoli mu czas 1 minuty. W każdej chwili można podbiec do płachty, zabrać woreczki i wrócić na wyznaczone miejsce do rzutów. Kiedy worek wpadnie do otworka bossa potworków (zielone pole na płachcie), gracz otrzymuje 2 punkty. Za trafienie każdego z pozostałych potworków gracz dostaje 1 punkt. Po upływie czasu kolejka przechodzi na następnego uczestnika zabawy. Punkty możecie liczyć w pamięci lub zapisywać je na kartce. Koniec gry. Wygrywa gracz, który uzyska największą liczbę punktów podczas jednominutowej rozgrywki.
Pamiętajcie, by przestrzegać zasad fair play. Należy zachowywać się w porządku wobec pozostałych graczy – nie wolno im przeszkadzać, gdy losują zadanie i wykonują swój rzut.
Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Polecane z tej kategorii
FIDGET SPINNER ŚWIECĄCY W CIEMNOŚCI
Charm DistriboxDostępna ilość: dużo
SPINNER TRICKSPIN FOCUS & RELAX
Tm ToysDostępna ilość: dużo
KROM KENDAMA KOLLEGE B.W. GRA ZRĘCZNOŚCIOWA
KromDostępna ilość: dużo
FIDGET SPINNER ZABAWKA ZRĘCZNOŚCIOWA
Play AroundDostępna ilość: dużo
Wybrane bestsellery
ŁUBUDU GRA ZRĘCZNOŚCIOWA ALEXANDER 6+
AlexanderDostępna ilość: 7 szt.
WYTRZĘŚ TO GRA ZRĘCZNOŚCIOWA WIGGLE BOX 8+
PanonDostępna ilość: 2 szt.
WOJOWNICZE ŻÓŁWIE NINJA XL GRA...
TacticPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
WĘDKARZYKI GRA ZRĘCZNOŚCIOWA PLAN TOYS 3+
Plan ToysPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
UŁÓŻ 3 TIC TAC TONY GRA ZRĘCZNOŚCIOWA...
MattelPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
TRICK LOGIC ZESTAW AKCESORIÓW KOŁOWROTEK...
MSAVPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
Sprawdź też
MAŁY WĘDKARZ GRA ZRĘCZNOŚCIOWA 3+
AskatoPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
JO-JO ZABAWKA ZRĘCZNOŚCIOWA MEGA CREATIVE
Mega CreativePOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
MARVEL CRISIS PROTOCOL VISION & WINTER...
The Enigma PressPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
BALANSUJĄCA ŁÓDKA GRA ZRĘCZNOŚCIOWA PLAN...
Plan ToysPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
DREWNIANY STÓŁ BILARDOWY MINI BILARD 3+
RekmanPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
KENDAMA KROM GRA ZRĘCZNOŚCIOWA CASSIOPEIA
KromPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
Recenzje
Na razie nie dodano żadnej recenzji.