

8691752110264
27 x 27
6+
10264
2-10
15
pudełko
Uszkodzony karton, który nie wpływa na jakość samego produktu.
Przybij piąteczkę i rozpocznij grę! Uciekająca łapka! Przeczytaj kartę! Kto będzie szybszy? Masz 10 sekund na podanie 5 odpowiedzi. Przybij piąteczkę!
Cel gry: Zdobądź jak najwięcej kart i wygrywaj!
Na początku gracze ustalają między sobą, którymi kartami grają. Istnieją trzy możliwości gry w zależności od tego, które karty
Przybij piąteczkę i rozpocznij grę! Uciekająca łapka! Przeczytaj kartę! Kto będzie szybszy? Masz 10 sekund na podanie 5 odpowiedzi. Przybij piąteczkę!
Cel gry: Zdobądź jak najwięcej kart i wygrywaj!
Na początku gracze ustalają między sobą, którymi kartami grają. Istnieją trzy możliwości gry w zależności od tego, które karty wybierzemy:
Karty łatwe
Karty trudne
Karty mieszane (gracze wykorzystują do gry zarówno karty łatwe, jak i trudne, sami decydują o proporcji kart łatwych i trudnych)
Kiedy już gracze zdecydują, którymi kartami grają, wybierają 40 spośród nich, tasują je kładą na środku stołu, przed sobą, pytaniami do dołu. Następnie jeden z nich włącza grę Piąteczkę (dźwięk woo-haw) i umieszcza ją na środku, obok stosu kart (pamiętaj, że w trakcie rozgrywki, łapka będzie się poruszać!)
Rozpoczyna gracz najmłodszy, a następne pytania czytają kolejni gracze, zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Przebieg gry:
Gracz rozpoczynający bierze pierwszą kartę ze stosu i głośno odczytuje tekst umieszczony na niej. Po przeczytaniu pytania, kładzie on kartę pytaniem do góry, obok stosu zakrytych kart, aby była widoczna dla pozostałych graczy i naciska na rączkę, dając sygnał do rozpoczęcia rundy. Łapka zacznie się poruszać wydając zabawne dźwięki.
Zadaniem graczy jest jak najszybsze udzielenie 5 odpowiedzi na pytanie umieszczone na karcie. Ten spośród graczy, który gotowy jest do udzielenia odpowiedzi, naciska na rączkę, ma on wówczas 10 sekund na udzielenie 5 różnych odpowiedzi na pytanie.
Jeżeli żaden z graczy nie zdąży zgłosić się do odpowiedzi, usłyszymy "gong". Oznacza to, że czas na odpowiedź minął.
Jeśli któryś z graczy zdąży zgłosić się do odpowiedzi, po podaniu 5 odpowiedzi ponownie naciska na rączkę. Słychać wtedy fanfary.
Jeśli pozostali gracze zgodzą się, że udzielone przez niego odpowiedzi były prawidłowe, gracz, który odpowiadał bierze kartę. Jeżeli nie zdąży on podać 5 odpowiedzi i nacisnąć na łapkę, wyda ona dźwięk "wah-wah", a gracz, który udzielał właśnie odpowiedzi traci jedną kolejkę w przypadku karty łatwej, lub 2 kolejki w przypadku karty trudnej. Gracze czytają karty po kolei, według wskazówek zegara.
Zakończenie gry:
Na koniec gry gracze zliczają swoje punkty. Ten spośród nich, który zgromadził ich najwięcej - wygrywa!
Kartom odpowiada następująca ilość punktów:
Uwaga! Wśród kart znajdziesz 8 kart specjalnych (po4 w kartach łatwych i trudnych). Po wyciągnięciu ze stosu jednej z nich, zadaniem gracza jest wymyślić własne pytanie.
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Powiadom mnie o zmianie ceny.
Przybij Piąteczkę i włącz się do zabawy! W tej grze liczy się spryt i refleks. Zadaniem graczy jest odpowiadać na pytania umieszczone na kartach przed upływem czasu i zgromadzić jak najwięcej punktów. Pamiętajcie, że łapkę niełatwo jest złapać, a na udzielenie odpowiedzi macie tylko 10 sekund! Na koniec rozgrywki gracze zliczają punkty, ten kto ...