






Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala. Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi np. "C3". Rywal sprawdza, czy któryś z jego
Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala. Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi np. "C3". Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednio pole np."C3", na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku "trafienia" lub białej w przypadku "wody". Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać.
Jak grać?
Jest to niezwykle zajmująca gra, wywołująca mnóstwo emocji.
Przyda się umiejętność logicznego myślenia oraz ogromna ilość szczęścia.
