WYSPA PRZYGÓD GRA KARCIANA 10+
WYSPA PRZYGÓD GRA KARCIANA 10+
Darmowa dostawa już od 100 zł
Czy uda Wam się uciec z tej tajemniczej wyspy?
Wyspa przygód to pełna wyzwań kooperacyjna gra karciana dla 2-5 osób autorstwa Michaela Palma i Lukasa Zacha. Podzielona jest na rozdziały (przygody), w wyniku których wchodzą nowe karty. Sposób i kolejność w jakiej zostaną dodane, zależy od was, graczy. Zapewnia to regrywalność i nieliniowość
Czy uda Wam się uciec z tej tajemniczej wyspy?
Wyspa przygód to pełna wyzwań kooperacyjna gra karciana dla 2-5 osób autorstwa Michaela Palma i Lukasa Zacha. Podzielona jest na rozdziały (przygody), w wyniku których wchodzą nowe karty. Sposób i kolejność w jakiej zostaną dodane, zależy od was, graczy. Zapewnia to regrywalność i nieliniowość rozgrywki. Nie trzeba rozgrywać wszystkich przygód w tym samym gronie (nie jest to kampania legacy), a każda z nich jest w pełni samodzielna, choć rozgrywając nowe scenariusze posiadacie wiedzę z poprzednich przygód.
Miało być tak pięknie!
Jednak w drodze do Indii wpłynęliście w potężny sztorm i wasz statek zatonął. Ostatkiem sił dopłynęliście na brzeg pobliskiej wyspy, a teraz nerwowo rozglądacie się wokół, drżąc z wyczerpania i strachu przed nieznanym.
Czy uda Wam się uciec z tej tajemniczej bezludnej wyspy? A może jednak wcale nie jest bezludna?
Rozgrywka:
Gra, podobnie jak talia kart, podzielona jest na rozdziały, czyli przygody. W każdym rozdziale będziecie rozgrywać nową przygodę, a więc i nową talię. Co warto pamiętać, sposób i kolejność w jakiej wykładcie karty zależy od was i ma wpływ na przebieg rozgrywki. Między rozgrywaniem kolejnych przygód należy zresetować stan gry. Do kolejnej przygody można zasiąść w nowym gronie. Jak zaznaczają autorzy, resetowanie gry nie oznacza niszczenia komponentów: można grać w Wyspę przygód wielokrotnie, czerpiąc z niej tą samą radość.
Zaczynacie każdą przygodę posiadając już wiedzę z poprzednich, ale bez zebranych wcześniej przedmiotów. Za każdym razem musicie ponownie odkryć miejsca oraz zebrać ekwipunek. Utrudnienia, takie jak znaczniki zmęczenia, również przepadają po każdej przygodzie. W kolejnych rozgrywkach zachowacie jedynie uzyskane dotej pory osiągnięcia.
Zawartość:
- 180 kart podzielonych na przygody
- 6 planszetek graczy
- 65 żetonów
- 64 znaczniki
- 5 pionków graczy
- 1 obóz
- 5 kości
- kartonowe separatory i zakładki
- instrukcja
Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.
Darmowa dostawa już od 100 zł
Polecane z tej kategorii
GOAL GRA KARCIANA DLA PRAWDZIWYCH PIŁKARZY 7+
DanteDostępna ilość: dużo
DISNEY KRAINA LODU GRA KARCIANA 5+
CartamundiDostępna ilość: dużo
POZNAŃ TOP TRUMPS GRA KARCIANA 6+
Winning MovesDostępna ilość: dużo
JAMES BOND 007 TALIA 55 KART WADDINGTONS...
Winning MovesDostępna ilość: dużo
KARTY MOCY ŻÓŁWIE NINJA DONATELLO GRA...
TacticDostępna ilość: 16 szt.
KARTY MOCY ŻÓŁWIE NINJA MICHELANGELO 6+
TacticDostępna ilość: 13 szt.
Wybrane bestsellery
ŻÓŁWIE NINJA KARTY MOCY RAPHAEL
TacticDostępna ilość: 13 szt.
TIN HARRY POTTER GRA KARCIANA 6+
Winning MovesDostępna ilość: 4 szt.
TIMELINE WYNALAZKI GRA KARCIANA 8+
RebelPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
TALIA KART BICYCLE STARGAZER SUNSPOT
BicyclePOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
Sprawdź też
55 KART DO GRY SUPERMAN
CartamundiDostępna ilość: 9 szt.
DOBBLE KIDS GRA KARCIANA 4+
RebelPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
TIN HARRY POTTER GRA KARCIANA 6+
Winning MovesDostępna ilość: 4 szt.
KIESZONKOWIEC MATEMATYCZNY TRZECIA POŁOWA 10+
EdgardDostępna ilość: 4 szt.
ALBUM KOLEKCJONERA EKSTRAKLASA 2015/2016
PaniniPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
Recenzje
Na razie nie dodano żadnej recenzji.