TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

PICTO RUSH TOWARZYSKA GRA KARCIANA 10+

search

    PICTO RUSH TOWARZYSKA GRA KARCIANA 10+

    Goliath

    8711808709782

    10+

    3-8

    20

    pudełko

    Macie 20 sekund, aby nagryzmolić 20 rysunków... dokładnie tak! Tylko 1 sekunda na rysunek! Ale to nie wszystko! Następnie „Lektor” rzuci wyzwanie pozostałym graczom, aby odtworzyli z pamięci słowa, które reprezentują ich rysunki! Czy dadzą radę przypomnieć sobie, co mieli na myśli, gryzdoląc 20 rysunków w swojej tabelce?

    Zawartość:

    • 60

    Macie 20 sekund, aby nagryzmolić 20 rysunków... dokładnie tak! Tylko 1 sekunda na rysunek! Ale to nie wszystko! Następnie „Lektor” rzuci wyzwanie pozostałym graczom, aby odtworzyli z pamięci słowa, które reprezentują ich rysunki! Czy dadzą radę przypomnieć sobie, co mieli na myśli, gryzdoląc 20 rysunków w swojej tabelce?

    Zawartość:

    • 60 kart (1200 słów)
    • 1 stojak na karty
    • 8 ołówków
    • 1 notes
    • 1 dzwonek
    • 1 plansza punktacji
    • instrukcja

    Potasuj karty i ułóż je w stos.

    Rozdaj każdemu z graczy po 1 ołówku i kartce z tabelką do rysowania.

    Połóż planszę punktacji na stole. Niech każdy gracz wybierze swój pionek.

    Zapiszcie kolory swoich pionków w lewym górnym rogu tabelki do rysowania.

    Połóż dzwonek na stole w zasięgu wszystkich graczy.

    Na każdej karcie znajduje się 20 słów podzielonych na 4 kolory.

    Lektor sprawdza, na którym kolorowym polu znajduje się jego pionek. W każdej rundzie pionek gracza wskazuje kolor słów do wykorzystania.

    Lektor umieszcza 4 kart w stojaku. Muszą na siebie zachodzić w taki sposób, aby każde słowo wskazywało jedną z liczb od 1 do 20 oraz aby wszystkie słowa były tego samego koloru.

    Lektor odczytuje głośno 20 słów w tempie 1 słowa na sekundę!

    Podczas gdy lektor w jednym ciągu odczytuje swoją listę, gracze szybko gryzmolą proste rysunki w odpowiednich ramkach na kartce, aby później przypominały im słowa.

    Gdy zostanie odczytane 20 słów, Lektor kolejno odpytuje graczy w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara.

    Lektor zadaje pytania w stylu: „Co było pod numerem X?” (X to jedna z liczb od 1 do 20).

    Gdy gracz zna właściwą odpowiedź, otrzymuje 2 punkty i przesuwa swój pionek o 2 pola na planszy.

    Jeśli odpowiedź była zła LUB gracz nie pamiętał słowa i powiedział „pas”, nie otrzymuje punktów.

    W tym momencie, kto pierwszy uderzy w dzwonek, może udzielić odpowiedzi. Otrzymuje za nią 1 punkt. Jednak jeśli się pomyli, traci 1 punkt, a inny gracz może próbować udzielić odpowiedzi.

    Gra kończy się, gdy każdy z graczy raz pełnił rolę Lektora.

    Wygrywa gracz z największą liczbą punktów.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      26,99 zł
      49,99 zł
      Taniej o: 22.99 zł (-46%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      PICTO RUSH TOWARZYSKA GRA KARCIANA 10+

      Macie 20 sekund, aby nagryzmolić 20 rysunków... dokładnie tak! Tylko 1 sekunda na rysunek! Ale to nie wszystko! Następnie „Lektor” rzuci wyzwanie pozostałym graczom, aby odtworzyli z pamięci słowa, które reprezentują ich rysunki! Czy dadzą radę przypomnieć sobie, co mieli na myśli, gryzdoląc 20 rysunków w swojej ...

      Napisz swoją opinię