PICTO RUSH TOWARZYSKA GRA KARCIANA 10+
PICTO RUSH TOWARZYSKA GRA KARCIANA 10+
Darmowa dostawa już od 100 zł
Macie 20 sekund, aby nagryzmolić 20 rysunków... dokładnie tak! Tylko 1 sekunda na rysunek! Ale to nie wszystko! Następnie „Lektor” rzuci wyzwanie pozostałym graczom, aby odtworzyli z pamięci słowa, które reprezentują ich rysunki! Czy dadzą radę przypomnieć sobie, co mieli na myśli, gryzdoląc 20 rysunków w swojej tabelce?
Zawartość:
- 60
Macie 20 sekund, aby nagryzmolić 20 rysunków... dokładnie tak! Tylko 1 sekunda na rysunek! Ale to nie wszystko! Następnie „Lektor” rzuci wyzwanie pozostałym graczom, aby odtworzyli z pamięci słowa, które reprezentują ich rysunki! Czy dadzą radę przypomnieć sobie, co mieli na myśli, gryzdoląc 20 rysunków w swojej tabelce?
Zawartość:
- 60 kart (1200 słów)
- 1 stojak na karty
- 8 ołówków
- 1 notes
- 1 dzwonek
- 1 plansza punktacji
- instrukcja
Potasuj karty i ułóż je w stos.
Rozdaj każdemu z graczy po 1 ołówku i kartce z tabelką do rysowania.
Połóż planszę punktacji na stole. Niech każdy gracz wybierze swój pionek.
Zapiszcie kolory swoich pionków w lewym górnym rogu tabelki do rysowania.
Połóż dzwonek na stole w zasięgu wszystkich graczy.
Na każdej karcie znajduje się 20 słów podzielonych na 4 kolory.
Lektor sprawdza, na którym kolorowym polu znajduje się jego pionek. W każdej rundzie pionek gracza wskazuje kolor słów do wykorzystania.
Lektor umieszcza 4 kart w stojaku. Muszą na siebie zachodzić w taki sposób, aby każde słowo wskazywało jedną z liczb od 1 do 20 oraz aby wszystkie słowa były tego samego koloru.
Lektor odczytuje głośno 20 słów w tempie 1 słowa na sekundę!
Podczas gdy lektor w jednym ciągu odczytuje swoją listę, gracze szybko gryzmolą proste rysunki w odpowiednich ramkach na kartce, aby później przypominały im słowa.
Gdy zostanie odczytane 20 słów, Lektor kolejno odpytuje graczy w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara.
Lektor zadaje pytania w stylu: „Co było pod numerem X?” (X to jedna z liczb od 1 do 20).
Gdy gracz zna właściwą odpowiedź, otrzymuje 2 punkty i przesuwa swój pionek o 2 pola na planszy.
Jeśli odpowiedź była zła LUB gracz nie pamiętał słowa i powiedział „pas”, nie otrzymuje punktów.
W tym momencie, kto pierwszy uderzy w dzwonek, może udzielić odpowiedzi. Otrzymuje za nią 1 punkt. Jednak jeśli się pomyli, traci 1 punkt, a inny gracz może próbować udzielić odpowiedzi.
Gra kończy się, gdy każdy z graczy raz pełnił rolę Lektora.
Wygrywa gracz z największą liczbą punktów.
Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Polecane z tej kategorii
GOAL GRA KARCIANA DLA PRAWDZIWYCH PIŁKARZY 7+
DanteDostępna ilość: dużo
DISNEY KRAINA LODU GRA KARCIANA 5+
CartamundiDostępna ilość: dużo
TOP TRUMPS QUIZ HARRY POTTER GRA KARCIANA 6+
Winning MovesDostępna ilość: dużo
KALAMBURY GRA RODZINNA DZIECI KONTRA...
KangurDostępna ilość: dużo
POZNAŃ TOP TRUMPS GRA KARCIANA 6+
Winning MovesDostępna ilość: dużo
JAMES BOND 007 TALIA 55 KART WADDINGTONS...
Winning MovesDostępna ilość: dużo
Wybrane bestsellery
ŁAPANIE ŻÓŁWI GRA KARCIANA 4+
PanonDostępna ilość: 8 szt.
ŻÓŁWIE NINJA KARTY MOCY RAPHAEL
TacticDostępna ilość: 12 szt.
WILKOŁAKI WALKA Z MROCZNYMI SIŁAMI HARRY...
RavensburgerPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
WHOT RICK AND MORTY GRA KARCIANA 17+
Winning MovesPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
WHOT ENERGYLANDIA GRA KARCIANA 5+
Winning MovesDostępna ilość: 9 szt.
UNO WILD JACKPOT GRA KARCIANA WERSJA...
MattelPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
Sprawdź też
CONNECT 4 GRA KARCIANA 6+
HasbroDostępna ilość: 11 szt.
51 STAN MOLOCH GRA KARCIANA DODATEK 14+
Portal GamesPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
UNO JUNIOR PSI PATROL GRA KARCIANA 3+
MattelPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
PIOTRUŚ PSI PATROL GRA KARCIANA TREFL 4+
TreflDostępna ilość: 2 szt.
TOP TRUPMS WORLD FOOTBALL STARS GRA...
Winning MovesPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
PRO POKER TEXAS HOLD'EM TACTIC 18+
TacticDostępna ilość: 2 szt.
Recenzje
Na razie nie dodano żadnej recenzji.