search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Arrrr.. Jako świeżo upieczony kapitan pirackiego okrętu potrzebujesz nowej załogi… a może wręcz przeciwnie?
Co kolejkę (gry, nie rumu) musisz zwerbować określoną liczbę pirackich szajek. Liczbę tę sam wcześniej określasz analizując karty, które aktualnie posiadasz na ręce. Zatem do dzieła kapitanie!
Nie zapomnij też o dwóch istotnych
Arrrr.. Jako świeżo upieczony kapitan pirackiego okrętu potrzebujesz nowej załogi… a może wręcz przeciwnie?
Co kolejkę (gry, nie rumu) musisz zwerbować określoną liczbę pirackich szajek. Liczbę tę sam wcześniej określasz analizując karty, które aktualnie posiadasz na ręce. Zatem do dzieła kapitanie!
Nie zapomnij też o dwóch istotnych szczegółach.
Po pierwsze czasem lepiej jest, jeśli pozwolisz innym kapitanom zwerbować jakąś bandę do niczego nie nadających się patałachów. Niech oni się nimi martwią.
Po drugie, za każdym razem, gdy źle przewidzisz liczbę swoich szajek, dostaniesz Czarną Plamę – wyraz braku zaufania pirackiej braci. A to źle wróży Twoim interesom…
Tak więc kapitanie, lepiej nie pomyl się w swych pirackich porachunkach!
Elementy gry:
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.