WĄŻ WIKTOR I PSZCZÓŁKI ŚMIESZKI LOGOPEDYCZNA GRA PLANSZOWA 4+
WĄŻ WIKTOR I PSZCZÓŁKI ŚMIESZKI LOGOPEDYCZNA GRA PLANSZOWA 4+
Darmowa dostawa już od 100 zł
Wąż Wiktor głoski dźwięczne
Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek dźwięcznych. Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do końca lub
Wąż Wiktor głoski dźwięczne
Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek dźwięcznych. Grać może od 2 do 4 graczy. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu o tyle pól, ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo nazywając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do końca lub początku węża Wiktora. Napotkanego na danym polu rywala można „wyrzucić”, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry tym pionkiem od nowa. Zawodnicy mogą wykorzystać w grze od 1 do 4 pionków.
Pszczółki Śmieszki – ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos)
Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek ś/si, ź/zi, ć/ci, dź/dzi (nagłos). Grać może od 2 do 4 graczy. Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po plastrze miodu. Start następuje z pierwszych czterech pól plastra miodu leżących po przeciwnej stronie wybranego przez gracza „domku” („domki” to cztery wydzielone pola z obramowaniem w kolorze czerwonym, żółtym, niebieskim i zielonym). W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci kostką 6 oczek. Wówczas ustawia się on na dowolnym polu po przeciwnej stronie (przekątnej) „domku”. Następnie rzucając kostką przesuwa się o liczbę pól, które wskazuje kostka. Przesuwając pionek gracz musi nazwać napotkane po drodze obrazki. W przypadku wyrzucenia 6 oczek, graczowi przysługuje dodatkowy rzut kostką. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek przeciwnika, następuje jego strącenie do punktu startu. Ruch pionka może odbywać się do przodu, w linii prostej lub po przekątnej. Wygrywa gracz, który pierwszy ustawi swoje pionki w „domku”.
Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
Mamy na stanie 14 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki
Darmowa dostawa już od 100 zł
Polecane z tej kategorii
ANGIELSKI W ZAGADKACH. KREATYWNA NAUKA...
EdgardDostępna ilość: dużo
ANGIELSKI W ZAGADKACH. KREATYWNA NAUKA...
EdgardDostępna ilość: dużo
KARTY LOGOPEDYCZNY PIOTRUŚ CZĘŚĆ 10 GŁOSKA...
KomlogoDostępna ilość: dużo
SADZAWKA PSZCZÓŁKI GADUŁKI GRA EDUKACYJNA 3+
KomlogoDostępna ilość: dużo
KARTY LOGOPEDYCZNE PIOTRUŚ CZĘŚĆ 6 GŁOSKA...
KomlogoDostępna ilość: dużo
KARTY LOGOPEDYCZNE PIOTRUŚ CZĘŚĆ 12 GŁOSKA DŹ
KomlogoDostępna ilość: dużo
Wybrane bestsellery
ŻYWY ŚWIAT DLA NAJMNIEJSZYCH GRA...
Roter-KaferDostępna ilość: 8 szt.
ZWIERZĘTA WIEJSKIE GRA PAMIĘCIOWA MEMO 3+
Mama MalujePOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
ZWIERZĘTA NA WSI MOJE PIERWSZE MEMORY GRA...
Bright Junior MediaDostępna ilość: 5 szt.
ZWIERZĄTKA DLA NAJMNIEJSZYCH GRA...
Roter-KaferDostępna ilość: dużo
ZEGAR MAŁY ODKRYWCA GRA EDUKACYJNA 3-5 LAT
TreflDostępna ilość: 2 szt.
WSPOMAGAJKI 1,2,3! SZUKAM GRA EDUKACYJNA 3+
Smart Kids MediaPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
Sprawdź też
KARTY LOGOPEDYCZNE PIOTRUŚ CZĘŚĆ 13 GŁOSKA...
KomlogoDostępna ilość: dużo
KARTY LOGOPEDYCZNE PIOTRUŚ CZĘŚĆ 11 GŁOSKA...
KomlogoDostępna ilość: dużo
DOMINO UCZĘ SIĘ LICZYĆ WERSJA UKRAIŃSKA 4+
GrannaPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
LOGOPEDYCZNY PIOTRUŚ DZ 3+
KomlogoPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
WSPOMAGAJKI 1,2,3! SZUKAM GRA EDUKACYJNA 3+
Smart Kids MediaPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
SZKOŁA PISANIA Z WESOŁYMI TABLICAMI...
DantePOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
Recenzje
Na razie nie dodano żadnej recenzji.