WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

KREOWANIE WARTOŚCI BANKU Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak

KREOWANIE WARTOŚCI BANKU Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak - CEDEWU
search

    KREOWANIE WARTOŚCI BANKU Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak

    Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak

    CEDEWU

    9788375567649

    16.5x23.5

    232

    miękka

    Zarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego. W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań: • Jakie generatory kreowania wartości są kluczowe w

    Zarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego. W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań: • Jakie generatory kreowania wartości są kluczowe w przypadku banków? • Jakie generatory generatorów można uznać za istotne ze względu na kreowanie wartości banków? • Jak należy interpretować ryzyko bankowe, a właściwie jego poszczególne rodzaje, w kontekście kluczowego generatora wartości banku? • Które z kategorii kapitału bankowego (finansowy, księgowy, intelektualny) należy uznać za kluczowe generatory wartości banku? • Które metody wyceny wartości (spośród wykorzystywanych w firmach) są najbardziej adekwatne w przypadku banków? Odpowiedzi na pytania Czytelnik znajdzie w prezentowanej książce.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      KREOWANIE WARTOŚCI BANKU Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak - CEDEWU
      17,70 zł
      59,00 zł
      Taniej o: 41.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KREOWANIE WARTOŚCI BANKU Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak

      Zarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego. W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań: • Jakie generatory kreowania wartości są kluczowe w ...

      Napisz swoją opinię