WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

KONCEPCJA PRZEKONANIA W UJĘCIU SEMIOTYCZNO PRAGMATYCZNYM CHARLES S. PEIRCE (1839-1914) Piotr Janik

KONCEPCJA PRZEKONANIA W UJĘCIU SEMIOTYCZNO PRAGMATYCZNYM CHARLES S. PEIRCE (1839-1914) Piotr Janik - WAM
search

    KONCEPCJA PRZEKONANIA W UJĘCIU SEMIOTYCZNO PRAGMATYCZNYM CHARLES S. PEIRCE (1839-1914) Piotr Janik

    Piotr Janik

    WAM

    9788377670361

    15.5 x 23

    218

    miękka

    Bez wątpienia, Peirce nie oferuje w swoich pismach jasnego ujęcia koncepcji przekonania, a jego poglądy, ewoluujące w ciągu całego życia, nie wydają się prowadzić do wyraźnej konkluzji. Niemniej jednak pozostaje autorem inspirującym, który pozostawił trwałe osiągnięcia na gruncie logiki symbolicznej i semiotyki. Z Wprowadzenia

    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      KONCEPCJA PRZEKONANIA W UJĘCIU SEMIOTYCZNO PRAGMATYCZNYM CHARLES S. PEIRCE (1839-1914) Piotr Janik - WAM
      8,40 zł
      24,00 zł
      Taniej o: 15.6 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KONCEPCJA PRZEKONANIA W UJĘCIU SEMIOTYCZNO PRAGMATYCZNYM CHARLES S. PEIRCE (1839-1914) Piotr Janik

      Bez wątpienia, Peirce nie oferuje w swoich pismach jasnego ujęcia koncepcji przekonania, a jego poglądy, ewoluujące w ciągu całego życia, nie wydają się prowadzić do wyraźnej konkluzji. Niemniej jednak pozostaje autorem inspirującym, który pozostawił trwałe osiągnięcia na gruncie logiki symbolicznej i semiotyki. Z Wprowadzenia

      Napisz swoją opinię