search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Pierwsza pozycja Wydawnictwa Wojciech Marzec z zakresu filmu i REKLAMY!
Wydawnictwo poszerza zakres swoich czytelników o nowych… twórców reklam!
Rynek twórców reklam stanowi równoległą gałąź w stosunku do twórców filmowych, wśród których wydawnictwo ma już ugruntowaną pozycję! Dlatego liczymy na poszerzenie odbiorców naszych książek o
Pierwsza pozycja Wydawnictwa Wojciech Marzec z zakresu filmu i REKLAMY!
Wydawnictwo poszerza zakres swoich czytelników o nowych… twórców reklam!
Rynek twórców reklam stanowi równoległą gałąź w stosunku do twórców filmowych, wśród których wydawnictwo ma już ugruntowaną pozycję! Dlatego liczymy na poszerzenie odbiorców naszych książek o „ludzi reklamy”, którzy cierpią na brak literatury z tego zakresu.Reżyseria filmu reklamowego to pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż, filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie.
Jeden z najsłynniejszych twórców reklamy na świecie Andres Bukowinski (laureat m. in. kilku złotych lwów w Cannes) powiedział: „Najbardziej kompletny i wszechobejmujący wykład reżyserii reklamowej jaki znam”.
Nigdy wcześniej, podczas prac nad innymi książkami wydawnictwo nie otrzymywało tak wielu maili z pytaniem: Kiedy wreszcie wyjdzie ta książka?!
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.