WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

FILM ANIMOWANY SZTUKA CZY BIZNES? Andrzej Wojnach

FILM ANIMOWANY SZTUKA CZY BIZNES? Andrzej Wojnach - Wydawnictwo Wojciech Marzec
search

    FILM ANIMOWANY SZTUKA CZY BIZNES? Andrzej Wojnach

    Andrzej Wojnach

    Wydawnictwo Wojciech Marzec

    9788394023669

    16.5 x 23.5

    328

    miękka

    Myśląc o animacji jako rozwijającym się elemencie kultury, ekonomii i technologii, musimy traktować ją przede wszystkim w kategoriach procesu komunikowania społecznego, na drugim miejscu stawiając wartości artystyczne. Animacja w ujęciu rynkowym, podobnie jak inne elementy kultury, była i jest produktem. A skoro tak, musi ona podlegać regułom

    Myśląc o animacji jako rozwijającym się elemencie kultury, ekonomii i technologii, musimy traktować ją przede wszystkim w kategoriach procesu komunikowania społecznego, na drugim miejscu stawiając wartości artystyczne. Animacja w ujęciu rynkowym, podobnie jak inne elementy kultury, była i jest produktem. A skoro tak, musi ona podlegać regułom gry rynkowej. Tak było w całym okresie jej rozwoju (ci co tego nie rozumieją, nie odnoszą sukcesów finansowych). Granica między filmem animowanym a filmem aktorskim zaciera się coraz wyraźniej, dlatego ta książka winna być Biblią dla każdego zajmującego się animacją, jak również Wielką Księgą dla zajmujących się filmem aktorskim, aby zacierającą się granicę widzieli bardzo wyraźnie.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      FILM ANIMOWANY SZTUKA CZY BIZNES? Andrzej Wojnach - Wydawnictwo Wojciech Marzec
      14,70 zł
      49,00 zł
      Taniej o: 34.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      FILM ANIMOWANY SZTUKA CZY BIZNES? Andrzej Wojnach

      Myśląc o animacji jako rozwijającym się elemencie kultury, ekonomii i technologii, musimy traktować ją przede wszystkim w kategoriach procesu komunikowania społecznego, na drugim miejscu stawiając wartości artystyczne. Animacja w ujęciu rynkowym, podobnie jak inne elementy kultury, była i jest produktem. A skoro tak, musi ona podlegać regułom gry rynkowej. Tak ...

      Napisz swoją opinię