TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

PARADYGMATY WSPÓŁCZESNEGO KINA Ryszard W. Kluszczyński, Tomasz Kłys, Natasza Korczarowska-Różycka

PARADYGMATY WSPÓŁCZESNEGO KINA Ryszard W. Kluszczyński, Tomasz Kłys, Natasza Korczarowska-Różycka - Wydawnictwo Uniwers...
search

    PARADYGMATY WSPÓŁCZESNEGO KINA Ryszard W. Kluszczyński, Tomasz Kłys, Natasza Korczarowska-Różycka

    Ryszard W. Kluszczyński, Tomasz Kłys, Natasza Korczarowska-Różycka

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    9788379695386

    16.5 x 24

    206

    miękka

    Kolejny tom serii SZTUKA – MEDIA – KULTURA zawiera teksty dotyczące przemian kina jako fenomenu medialnego (technicznego i technologicznego), instytucjonalnego i estetycznego. Współczesne kino poddano analizie pod kątem tendencji stylistycznych, genologicznych, historycznych, w kontekście zagadnień produkcji i dystrybucji, stosowania nowych

    Kolejny tom serii SZTUKA – MEDIA – KULTURA zawiera teksty dotyczące przemian kina jako fenomenu medialnego (technicznego i technologicznego), instytucjonalnego i estetycznego. Współczesne kino poddano analizie pod kątem tendencji stylistycznych, genologicznych, historycznych, w kontekście zagadnień produkcji i dystrybucji, stosowania nowych technologii oraz ich wpływu na kształt artystyczny dzieł. Formułowane diagnozy mają chararter paradygmatyczny.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      PARADYGMATY WSPÓŁCZESNEGO KINA Ryszard W. Kluszczyński, Tomasz Kłys, Natasza Korczarowska-Różycka - Wydawnictwo Uniwers...
      11,97 zł
      39,90 zł
      Taniej o: 27.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      PARADYGMATY WSPÓŁCZESNEGO KINA Ryszard W. Kluszczyński, Tomasz Kłys, Natasza Korczarowska-Różycka

      Kolejny tom serii SZTUKA – MEDIA – KULTURA zawiera teksty dotyczące przemian kina jako fenomenu medialnego (technicznego i technologicznego), instytucjonalnego i estetycznego. Współczesne kino poddano analizie pod kątem tendencji stylistycznych, genologicznych, historycznych, w kontekście zagadnień produkcji i dystrybucji, stosowania nowych ...

      Napisz swoją opinię