Bohaterem książkowego wywiadu jest doktor Andrzej Depko, specjalista seksuolog i neurolog z wieloletnim doświadczeniem wyniesionym z własnego gabinetu. Stawiamy mu pytania o życie seksualne współczesnych Polaków, ich zwyczaje, o to, co uznajemy za normę, a z drugiej strony ? za dewiacje i odstępstwa od normy. W pierwszych rozdziałach książki
Bohaterem książkowego wywiadu jest doktor Andrzej Depko, specjalista seksuolog i neurolog z wieloletnim doświadczeniem wyniesionym z własnego gabinetu. Stawiamy mu pytania o życie seksualne współczesnych Polaków, ich zwyczaje, o to, co uznajemy za normę, a z drugiej strony ? za dewiacje i odstępstwa od normy. W pierwszych rozdziałach książki poruszamy zagadnienia takie, jak: seksualny rozwój biologiczny płodu, kształtowanie się w człowieku homoseksualizmu i transseksualizmu, seksualność dzieci (pierwsze symptomy, uświadomienie), seksualność nastolatków. W kolejnych zajmujemy się kwestiami antykoncepcji, jak również wpływem mediów i popkultury na kształtowanie społecznych wyobrażeń na temat seksu. Doktor Depko wyjaśnia popularność książek takich, jak 50 twarzy Greya i fenomen, jaki się za tym kryje. Kolejne części książki są poświęcone pierwszym trwałym związkom, dojrzałemu seksowi wraz z wszelkimi urozmaiceniami (seks tantryczny, popularność sex-shopów, filmów pornograficznych itd.). Mówi o zjawiskach takich, jak rutyna, zazdrość w związku, ale też prostytucja, kluby swingersów, czy wreszcie przestępczość seksualna (pedofilia, gwałt, przemoc słowna i fizyczna). Opowiada o preferencjach seksualnych Polaków oraz o seksie w czasie i po ciąży, rozpatrując kobiece ciało w dwóch perspektywach (partnera i kobiety). Osobnym tematem są także choroby przenoszone drogą płciową. Istotnym aspektem książki jest zagadnienie seksu osób starszych, ich potrzeba bliskości i wciąż żywe potrzeby seksualne, a także zdrada fizyczna na późnym etapie związku.
czytaj więcej Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.