TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

KONKURENCYJNOŚĆ. POZIOM MAKRO, MEZO I MIKRO

search

    KONKURENCYJNOŚĆ. POZIOM MAKRO, MEZO I MIKRO

    PRODUKT NOWY

    Nelly Daszkiewicz

    PWN

    9788301156817

    17 x 24

    216

    miękka

    Zapewnienie konkurencyjności jest we współczesnym świecie jednym z najważniejszych wyzwań, przed jakimi stają wszystkie podmioty gospodarcze. Szczególnego znaczenia nabiera zaś w Polsce, która po wstąpieniu do Unii Europejskiej przygotowuje się teraz do przystąpienia do strefy euro. Rozwiązanie tego problemu wymaga znajomości i umiejętności

    Zapewnienie konkurencyjności jest we współczesnym świecie jednym z najważniejszych wyzwań, przed jakimi stają wszystkie podmioty gospodarcze. Szczególnego znaczenia nabiera zaś w Polsce, która po wstąpieniu do Unii Europejskiej przygotowuje się teraz do przystąpienia do strefy euro. Rozwiązanie tego problemu wymaga znajomości i umiejętności powiązania wielu zjawisk i uwarunkowań pochodzących z różnych dziedzin wiedzy.

    Książka zawiera kompleksowy wykład na temat konkurencyjności w skali makro (gospodarki), mezo (sektorów) i mikro (przedsiębiorstw, w tym MSP). Porządkuje i systematyzuje wiedzę rozproszoną do tej pory fragmentarycznie w wielu publikacjach.

    Autorzy przedstawiają w nim:

    - prodstawy teoretyczne i terminologię, problemy konkurencyjności związane z globalizacją i procesami integracyjnymi, wyniki przeprowadzonych badań, doniesienia najnowszej literatury światowej, dużą liczbę przykładów pochodzących z praktyki gospodarczej. Publikacja jest z jednej strony podręcznikiem pomocniczym do przedmiotów związanych z konkurencyjnością, wykładanych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania, z drugiej zaś znakomitą lekturą dla praktyków poszukujących wiedzy i inspiracji, jak zapewnić swoim firmom przewagę na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

    czytaj więcej
      20,65 zł
      59,00 zł
      Taniej o: 38.35 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KONKURENCYJNOŚĆ. POZIOM MAKRO, MEZO I MIKRO

      Napisz swoją opinię