WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

REGIONALNA POLITYKA WSPIERANIA KONKURENCYJNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

REGIONALNA POLITYKA WSPIERANIA KONKURENCYJNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
search

    REGIONALNA POLITYKA WSPIERANIA KONKURENCYJNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    9788379693863

    16.5 x 23.5

    220

    miękka

    Publikacja przybliża problematykę uwarunkowań terytorialnych dla rozwoju konkurencyjności i innowacyjności firm. W kompleksowy sposób omówiono regionalny wymiar konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także oceniono organizację i narzędzia regionalnej polityki wspierania sektora MŚP na przykładzie włoskiego regionu Umbrii i regionu

    Publikacja przybliża problematykę uwarunkowań terytorialnych dla rozwoju konkurencyjności i innowacyjności firm. W kompleksowy sposób omówiono regionalny wymiar konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także oceniono organizację i narzędzia regionalnej polityki wspierania sektora MŚP na przykładzie włoskiego regionu Umbrii i regionu łódzkiego. Opracowanie wzbogacają rekomendacje dotyczące skutecznego wspierania rozwoju przedsiębiorczości w wymiarze regionalnym.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      REGIONALNA POLITYKA WSPIERANIA KONKURENCYJNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
      11,97 zł
      39,90 zł
      Taniej o: 27.93 zł (-70%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.90 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      REGIONALNA POLITYKA WSPIERANIA KONKURENCYJNOŚCI I INNOWACYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

      Publikacja przybliża problematykę uwarunkowań terytorialnych dla rozwoju konkurencyjności i innowacyjności firm. W kompleksowy sposób omówiono regionalny wymiar konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także oceniono organizację i narzędzia regionalnej polityki wspierania sektora MŚP na przykładzie włoskiego regionu Umbrii i regionu ...

      Napisz swoją opinię