search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w
Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w procesie badawczym analizy indywidualnych charakterystyk opisowych cech nabywców z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych, właściwych aplikacji teorii środków-celów. (...)
Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku.
Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach".
Prof. dr hab. Alicja Kusińska
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.