TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

TEORIA ŚRODKÓW-CELÓW W SEGMENTACJI RYNKU. STUDIUM METODOLIOGICZNO-EMPIRYCZNE Eugeniusz Kąciak

TEORIA ŚRODKÓW-CELÓW W SEGMENTACJI RYNKU. STUDIUM METODOLIOGICZNO-EMPIRYCZNE Eugeniusz Kąciak - Wolters Kluwer
search

    TEORIA ŚRODKÓW-CELÓW W SEGMENTACJI RYNKU. STUDIUM METODOLIOGICZNO-EMPIRYCZNE Eugeniusz Kąciak

    Eugeniusz Kąciak

    Wolters Kluwer

    9788326414367

    16 x 23.5

    268

    twarda

    Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w

    Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w procesie badawczym analizy indywidualnych charakterystyk opisowych cech nabywców z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych, właściwych aplikacji teorii środków-celów. (...)

    Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku.

    Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach".

    Prof. dr hab. Alicja Kusińska

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      TEORIA ŚRODKÓW-CELÓW W SEGMENTACJI RYNKU. STUDIUM METODOLIOGICZNO-EMPIRYCZNE Eugeniusz Kąciak - Wolters Kluwer
      27,65 zł
      79,00 zł
      Taniej o: 51.35 zł (-65%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      TEORIA ŚRODKÓW-CELÓW W SEGMENTACJI RYNKU. STUDIUM METODOLIOGICZNO-EMPIRYCZNE Eugeniusz Kąciak

      Napisz swoją opinię