TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

STRATEGIA DYWERSYFIKACJI WZROST POPRZEZ ZRÓŻNICOWANIE Graham Kenny

STRATEGIA DYWERSYFIKACJI WZROST POPRZEZ ZRÓŻNICOWANIE Graham Kenny - Explanator
search

    STRATEGIA DYWERSYFIKACJI WZROST POPRZEZ ZRÓŻNICOWANIE Graham Kenny

    Graham Kenny

    Explanator

    9788392891659

    16 x 24

    224

    twarda

    Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów.

    Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów. Wszystkie powyższe elementy tworzą grupę komplementarnych cech wskazujących, na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu efektywnej strategii dywersyfikacji dla firmy.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      STRATEGIA DYWERSYFIKACJI WZROST POPRZEZ ZRÓŻNICOWANIE Graham Kenny - Explanator
      14,97 zł
      49,90 zł
      Taniej o: 34.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      STRATEGIA DYWERSYFIKACJI WZROST POPRZEZ ZRÓŻNICOWANIE Graham Kenny

      Napisz swoją opinię