WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ Anna Olejniczuk-Merta

RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ Anna Olejniczuk-Merta - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
search

    RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ Anna Olejniczuk-Merta

    Anna Olejniczuk-Merta

    Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

    9788320817485

    23.5 x 16

    184

    miękka

    Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój

    Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie.

    Książka jest poświęcona analizie porównawczej rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej z uwzględnieniem wskazanych zagadnień i tendencji rozwojowych oraz czynników sprawczych (społecznych, ekonomicznych, demograficznych i technologicznych) zachodzących przeobrażeń. Ma więc charakter analizy kompleksowej i interdyscyplinarnej, obrazującej realia oraz perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ Anna Olejniczuk-Merta - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
      14,70 zł
      48,99 zł
      Taniej o: 34.29 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      RYNKI MŁODYCH KONSUMENTÓW W NOWYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ Anna Olejniczuk-Merta

      Napisz swoją opinię