TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

SIŁA DYWERSYFIKACJI W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ASPEKTÓW EKONOMICZNYCH FINANSOWYCH

SIŁA DYWERSYFIKACJI W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ASPEKTÓW EKONOMICZNYCH FINANSOWYCH - Difin
search

    SIŁA DYWERSYFIKACJI W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ASPEKTÓW EKONOMICZNYCH FINANSOWYCH

    Aneta Ejsmont, Stanisław Ejdys, Alina Walenia

    Difin

    9788380854482

    16 x 22.9

    174

    miękka

    Najważniejszym przesłaniem monografii jest to, aby przedsiębiorstwa, prowadząc swoją działalność gospodarczą, umiały radzić sobie na co dzień z ryzykiem, aby dobierały asortyment produktów i usług oferowanych przez siebie w taki sposób, żeby zmniejszyć to ryzyko. Książka skierowana jest przede wszystkim do zarządzających

    Najważniejszym przesłaniem monografii jest to, aby przedsiębiorstwa, prowadząc swoją działalność gospodarczą, umiały radzić sobie na co dzień z ryzykiem, aby dobierały asortyment produktów i usług oferowanych przez siebie w taki sposób, żeby zmniejszyć to ryzyko. Książka skierowana jest przede wszystkim do zarządzających przedsiębiorstwami małymi, średnimi i dużymi o różnym profilu działalności, w tym spółek akcyjnych oraz pracowników działów handlowych, finansowych i księgowych, działów analiz ekonomicznych, działów organizacji i zarządzania, transportu, zbytu i zaopatrzenia tam zatrudnionych, inwestorów, analityków finansowych.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      SIŁA DYWERSYFIKACJI W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ASPEKTÓW EKONOMICZNYCH FINANSOWYCH - Difin
      12,60 zł
      42,00 zł
      Taniej o: 29.4 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      SIŁA DYWERSYFIKACJI W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W KONTEKŚCIE ASPEKTÓW EKONOMICZNYCH FINANSOWYCH

      Najważniejszym przesłaniem monografii jest to, aby przedsiębiorstwa, prowadząc swoją działalność gospodarczą, umiały radzić sobie na co dzień z ryzykiem, aby dobierały asortyment produktów i usług oferowanych przez siebie w taki sposób, żeby zmniejszyć to ryzyko. Książka skierowana jest przede wszystkim do zarządzających ...

      Napisz swoją opinię