TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

INWESTYCJE KONCERNÓW NA POLSKIM RYNKU MEDIALNYM WYBRANE ZAGADNIENIA

INWESTYCJE KONCERNÓW NA POLSKIM RYNKU MEDIALNYM WYBRANE ZAGADNIENIA - UMCS
search

    INWESTYCJE KONCERNÓW NA POLSKIM RYNKU MEDIALNYM WYBRANE ZAGADNIENIA

    UMCS

    9788377841112

    17 x 24

    120

    miękka

    W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu Axel Springer.

    W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu Axel Springer. Małgorzata Adamik-Szysiak opisała specyfikę inwestycyjną grupy Bauer Media w Polsce, także przez pryzmat akcji promocyjnych. Lidia Pokrzycka natomiast przeanalizowała działalność inwestycyjną brytyjskiego Mecomu i niemieckiego Passauera Neue Presse na polskim rynku mediów regionalnych. Przedstawiła także wyniki ilościowej analizy zawartości wybranych tytułów należących do koncernów.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      INWESTYCJE KONCERNÓW NA POLSKIM RYNKU MEDIALNYM WYBRANE ZAGADNIENIA - UMCS
      8,82 zł
      29,40 zł
      Taniej o: 20.58 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      INWESTYCJE KONCERNÓW NA POLSKIM RYNKU MEDIALNYM WYBRANE ZAGADNIENIA

      W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu ...

      Napisz swoją opinię