TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

ATRAKCYJNOŚĆ ŁÓDZKICH CENTRÓW HANDLOWYCH ORAZ ZACHOWANIA NABYWCZE I PRZESTRZENNE ICH KLIENTÓW Agnieszka Rochmińska

ATRAKCYJNOŚĆ ŁÓDZKICH CENTRÓW HANDLOWYCH ORAZ ZACHOWANIA NABYWCZE I PRZESTRZENNE ICH KLIENTÓW Agnieszka Rochmińska - W...
search

    ATRAKCYJNOŚĆ ŁÓDZKICH CENTRÓW HANDLOWYCH ORAZ ZACHOWANIA NABYWCZE I PRZESTRZENNE ICH KLIENTÓW Agnieszka Rochmińska

    Agnieszka Rochmińska

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    9788375258653

    16.7 x 24.1

    314

    miękka

    Struktura polskiego handlu podlegała dynamicznym przemianom od końca lat 80. XX wieku, kiedy to handel był jeszcze dziedziną silnie znacjonalizowaną. Początkowo zmiany te dotyczyły głownie własności (prywatyzacja) oraz dynamicznego rozwoju liczbowego. Od początku lat 90. XX wieku na polski rynek zaczęły wkraczać zagraniczne sieci handlowe

    Struktura polskiego handlu podlegała dynamicznym przemianom od końca lat 80. XX wieku, kiedy to handel był jeszcze dziedziną silnie znacjonalizowaną. Początkowo zmiany te dotyczyły głownie własności (prywatyzacja) oraz dynamicznego rozwoju liczbowego. Od początku lat 90. XX wieku na polski rynek zaczęły wkraczać zagraniczne sieci handlowe sklepów wielkopowierzchniowych, w tym obiektów handlowych z artykułami codziennego zakupu (FMCG): supermarketów (na przykład Billa, Champion, Rema 1000), dyskontów (między innymi Plus, Biedronka), oraz hipermarketów (choćby Geant, Tesco, Carrefour, E. Leclerc), a także hipermarketów specjalistycznych z artykułami nieżywnościowymi (IKEA, Praktiker, Nomi, Obi).

    W związku z powyższymi procesami w strukturze polskich miast od lat 90. XX wieku zaczęły pojawiać się nowe obiekty oraz kompleksy handlowe związane głownie z napływem obcego kapitału. Zmiany w zagospodarowaniu spowodowały utworzenie w przestrzeni miast trwałych elementów strukturalnych, które odcisnęły piętno na współczesnym ich wizerunku. Kompleksy te wpływały, i nadal wpływają, na wartość niektórych terenów miejskich, doprowadzając do wykreowania nowych biegunów handlowo-usługowych, czy wręcz handlowo-usługowo-rozrywkowych. Nowo powstałe centra handlowe często wpływają też na zmianę roli historycznego centrum miasta, oraz przyczyniają się do rewitalizacji terenów, w tym głownie poprzemysłowych. Te nowe przestrzenie handlowe zmieniły również kierunki przepływu potoków „ludzkich”, wręcz można powiedzieć, że determinują obecnie zachowania nabywcze i przestrzenne osób będących klientami tych kompleksów.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      ATRAKCYJNOŚĆ ŁÓDZKICH CENTRÓW HANDLOWYCH ORAZ ZACHOWANIA NABYWCZE I PRZESTRZENNE ICH KLIENTÓW Agnieszka Rochmińska - W...
      11,76 zł
      33,60 zł
      Taniej o: 21.84 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      ATRAKCYJNOŚĆ ŁÓDZKICH CENTRÓW HANDLOWYCH ORAZ ZACHOWANIA NABYWCZE I PRZESTRZENNE ICH KLIENTÓW Agnieszka Rochmińska

      Struktura polskiego handlu podlegała dynamicznym przemianom od końca lat 80. XX wieku, kiedy to handel był jeszcze dziedziną silnie znacjonalizowaną. Początkowo zmiany te dotyczyły głownie własności (prywatyzacja) oraz dynamicznego rozwoju liczbowego...

      Napisz swoją opinię